קריפטו

המהמרים חצויים: מי יהיה נשיא ארצות הברית?

סיכויי הבחירה של קאמלה האריס אמנם עלו בפלטפורמת ההימורים פולימרקט לאחר העימות עם דונלד טראמפ, אבל כרגע שניהם עומדים על 49%; שוק ההימורים של פולימרקט בנושא הבחירות מוערך ב-760 מיליון דולר
שרון בירקמן | 
קמלה האריס ודונלד טראמפ בעימות (צילום יוטיוב/ Hindustan Times)
סיכויי הבחירה של סגנית הנשיא קאמלה האריס בבחירות הנשיאותיות הקרובות בארצות הברית עלו באופן משמעותי בפלטפורמת פולימרקט בעקבות העימות אמש. נכון להיום, האריס וטראמפ נמצאים בשוויון מוחלט, כשכל אחד מהם מחזיק בסיכוי של 49% לניצחון בשוק התחזיות של פולימרקט, המוערך ב-760 מיליון דולר. העימות הוא הראשון ולמעשה האחרון בין האריס לטראמפ לפני הבחירות בנובמבר.
בשעות שלפני העימות סיכויי הזכייה של האריס עלו בפולימרקט מ-46% ל-49%; סיכוייו של טראמפ ירדו מ-52% ל-49%. אף שסקרים רשמיים טרם פורסמו, המהמרים בפולימרקט העניקו להאריס יתרון משמעותי: 94% מהם סבורים שהיא ניצחה בעימות.

נושא הקריפטו נעדר לחלוטין מהעימות. 
פולימרקט הוא שוק תחזיות מבוסס בלוקצ'יין הפועל על רשת Polygon. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים להמר על מגוון רחב של תוצאות אירועים, תוך שימוש בנתונים שקופים ובחוזים חכמים לביצוע עסקאות ותשלומים. לפי Dune Analytics, מחזור המסחר של פולימרקט בחודש אוגוסט התקרב ל-450 מיליון דולר, עם כמעט 760 מיליון דולר שהושקעו בתוצאות הבחירות לנשיאות ארצות הברית נכון לסוף אוגוסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה