בעולם

"היו יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים": מנכ''לית בצלם חוטפת ביקורות

לאחר דבריה המקוממים של מנכ''לית בצלם יולי נובק באו''ם כנגד ישראל, השגריר דנון התבטא כנגדה "מעולם לא הבנתי כיצד היו יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים. אך נראה שגם היום יש כאלו שבוחרים לעמוד לצד מחבלים צמאי דם"
דורון בלוך | 
צילום טוויטר דני דנון
לאחר הדברים המקוממים שאמרה מנכ''לית בצלם יולי כהן במועצת הבטחון של האו''ם בדיון על החטופים הישראלים בשבי החמאס. אשר בדבריה במקום להתמקד בחטופים, בחרה לתקוף את מדינת ישראל, וטענה כי ישראל "מבצעת פשעי מלחמה" ומקדמת אג'נדה של "עליונות יהודית" ועוד, כפי שמובא כאן בהרחבה,  שגריר ישראל באו''ם דני דנון הגיב על כך בזעם.
"היא התעלמה מהחטופים שעדיין בעזה ובחרה להפיץ שקרים על מנת להסיט את הדיון ממצוקת החטופים" אמר השגריר דנון על נובק  והוסיף אמירה קשה "מעולם לא הבנתי כיצד היו יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים. אך נראה שגם היום יש כאלו שבוחרים לעמוד לצד מחבלים צמאי דם".
עוד הוסיף השגריר דנון להתבטא כנגדה ואמר "נראה שיולי שכחה מי היו אלו שבחרו לבצע פשעי מלחמה בבוקר השבת השחורה, תוך שהם אונסים נשים ורוצחים ילדים במיטותיהם".
פעיל ההסברה יוסף חדד מתח על דבריה ביקורת בחשבון ה-X שלו, וכתב "זה פשוט הזוי ולא נתפס. אני בעד חופש ביטוי- אבל זה לא חופש ביטוי- זו הסתה, אלו שקרים מסוכנים, זה לשרת את האויב שלנו בזמן מלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה