בעולם

תחרות לדיסנילד? שתי ענקיות הלונה פארק מתמזגות, הלקוחות זועמים

שתי רשתות הענק בארה"ב, סיקס פלאגס וסידר פייר, מתמזגות לחברה אחת שתפעיל 42 פארקי שעשועים ואולי תתחרה בפארקים של דיסני. אבל יש גם מי שחוששים מהאיחוד
מערכת ice | 
רכבת הרים (צילום unsplash)
רשת פארקי השעשועים הגדולה בעולם סיקס פלאגס (ששת הדגלים), עם למעלה מ-20 פארקי שעשועים ופארקי מים בצפון אמריקה, השלימה השבוע מיזוג בשווי 8 מיליארד דולר עם היריבה Cedar Fair, כדי ליצור את מפעילת פארק השעשועים הגדולה ביותר בארצות הברית. יחד, הם מפעילים כעת 42 פארקי שעשועים ומים ב-17 מדינות.
החברה החדשה תיקרא Six Flags ותנוהל משרלוט, צפון קרוליינה, אך תהיה בשליטת ההנהלה לשעבר של Cedar Fair. לפי אתר CNN, הצלחת העסקה תקבע את עתידם של פארקי השעשועים הללו, והמעריצים המושבעים של רכבות ההרים צופים באדיקות אחר ההתפתחויות. חלקם אופטימיים שמצב הפארקים של Six Flags ישתפר - אולם אחרים חוששים שזה יגרום לעליית מחירים בפארקים האהובים עליהם, בגלל היעדר התחרות.
האוהדים המושבעים נלהבים מהעיצוב וההיסטוריה של הפארקים, ולעת עתה, כל פארק בחברה החדשה ישמור על המיתוג והשם הישן שלו. אבל המעריצים חוששים שהפארקים עלולים לאבד את האלמנטים הנוסטלגיים שלהם.
דובר החברה החדשה, Six Flags Entertainment Corp., הצהיר כי אינה מתכננת לבצע שינויים גדולים ברמת הפארק, והלקוחות גם לא צריכים לצפות ל"שינויים מיידיים" במחירים ובמנויים. "אנו מצפים שהמיזוג הזה יאפשר לנו לספק לאורחים חוויות מרתקות ומשעשעות אפילו יותר", אמר.

שתי החברות מתמזגות כדי להתחרות בפארקי יעד כמו דיסני ויוניברסל, וכדי להוזיל עלויות מול ספקים. בעוד אנשים מגיעים מרחבי העולם לפארקים של דיסני, Six Flags ו- Cedar Fair הן אטרקציות אזוריות כרגע.
ל-Six Flags יש עסקה עם Warner Bros. Discovery על הזכויות לדמויות DC Comics ולוני טונס, ולCedar Fair יש את הזכויות על דמויות של דמויות הקומיקס  Peanutsוסנופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה