בעולם

לאחר ניסיון ההתנקשות - ראש ממשלת סלובקיה בסכנת חיים?

רה"מ סלובקיה, רוברט פיצו, נורה על ידי מבוגר בן 71 לאחר שיצא מישיבה ממשלתית. על פי הדיווחים, כארבעה כדורים נורו לעבר ראש הממשלה, כאשר אחד מהם פגע בבטנו. ב-BBC פורסם כי הניתוח עבר בשלום
מערכת ice | 
התנקשות (צילום pexels)
אתמול (רביעי) , אלמוני ניסה להתנקש בראש ממשלת סלובקיה, רוברט פיצו, לאחר שיצא מישיבת ממשלה בבירה ברטיסלבה. על פי דיווחים שהגיעו מהמדינה האירופאית, כארבעה כדורים נורו לעבר ראש הממשלה, כאשר אחד מהם פגע בבטנו. גורמי רפואה טוענים כי הוא נפצע גם ביד וברגל. מאבטחיו של פיצו הכניסו אותו לרכב שנסע במהרה לבית החולים.
אתר החדשות הסלובקי Dennik N, דיווח כי ראש הממשלה ניגש לקבוצת אזרחים שעמדה מחוץ לבניין בו התקיימה ישיבת הממשלה, אך לפתע נשמעו קולות ירי שנורו לעברו. כמו כן, נכתב כי נדרש פינוי מוסק לצורך טיפול מהיר בו, אך הובהר כי הפציעות שלו אינן מסכנות חיים וכי הוא מקבל את הטיפול הנדרש.
ב-BBC פרסמו דיווח עדכני בנוגע למצבו של רה"מ פיקו. סגנו, תומס טארבה, מסר כי הניתוח עבר בצורה טובה וכי הוא "נלחם על חייו". פרט נוסף שהוזכר היא העובדה כי רגע לפני שנורה, ראש הממשלה יצא מפגישה בנוגע לביטול השידור הציבורי של סלובקיה. הגבר אשר ירה בו טען כי הוא לא מסכים עם מדיניות הממשלה ועם עמדתה כלפי התקשורת הממלכתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה