בעולם

שיין מבטלת את ההנפקה בוול סטריט? זו הבורסה שעל הכוונת

ענקית האופנה שיין, הייתה אמורה לבצע במהלך השנה הקרובה הנפקה בוול סטריט, אך המתיחות בין סין לארה"ב נתנה את אותותיה ושיין החלה לחפש בורסות אחרות ברחבי העולם לצורך העברת ההנפקה לשם
מערכת ice | 
SHEIN (צילום shutterstock, edrod /freeimages)
חברת האופנה הסינית שיין, אומנם ירדה מגדולתה בקרב אזרחי ישראל בשל מספר אירועים קשורים אליה שהתרחשו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל', אך למרות זאת היא פרסומים מחודש נובמבר 2023 העידו על כך שהיא החלה להיערך להנפקה בבורסה לניירות ערך בניו יורק, וול סטרייט.
החברה תכננה לבצע את ההנפקה במהלך 2024 ובמסגרת ההכנות הגישה תשקיף חסוי לקראת הנפקה ובנוסף היא שכרה את הבנקים ג'יי.פי מורגן, מורגן סטנלי וגולדמן זאקס על מנת ללוות אותה בתהליך. אך כעת בצל המתיחות בין ארה"ב לסין גורמים בשיין העריכו שהרשות לניירות ערך בארה"ב תדחה את בקשתה וכיוצא מכך החברה החלה לחפש אלטרנטיבות.
על פי פרסום בבלומברג, בשל אותם מכשולים, החברה בוחנת את האפשרות להעביר את ההנפקה הראשונית שלה מניו יורק ללונדון. נכון לעכשיו שיין עדיין מעדיפה לבצע את ההנפקה בארה"ב ובמדיה והיא תבחר להעביר את ההנפקה למדינה אחרת היא תאלץ להגיש בקשה לרישום חדש בחו"ל לרגולטורים סיניים אם היא תחליט לעבור ללונדון או למקום אחר, הוסיפו.
הרישום וההנפקה בבורסה בלונדון עלולה להיחשב כטעות בשל העובדה שהבורסה נמצאת באחת מתקופותיה הגרועות ביותר. בריטניה נאבקת בבלימת גל בריחת החברות לארה"ב ולמקומות אחרים בעולם. במסגרת ההכנה להנפקה שיין, חטפה ביקורת רבה ואף מספר חברי סנאט קראו לוועדה לניירות ערך ובורסות לדחות את הרישום שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה