רכילות עסקית

הביטחון התזונתי על הפרק: קהילת הפודטק הישראלית בצל המלחמה

במהלך כנס שנערך במשרדי מכון המחקר GFI ישראל בתל אביב, דנו בכירי הענף באספקה בעתות משבר, בצל האיומים הגוברים על ביטחון המזון של ישראל. המומחים הובילו דיונים על חשיבותה של התעשייה כעת, לרבות יחסי משקיעים וסטאטרט-אפים
מערכת ice | 
קהילת הפודטק הישראלי בכנס ביטחון תזונתי (צילום יח"צ)
קהילת הפודטק הישראלית התכנסה בשבוע שעבר במשרדי מכון המחקר GFI ישראל בתל אביב לדון בנושא אספקה בעתות משבר בצל מלחמת חרבות ברזל והאיומים הגוברים על ביטחון המזון של ישראל. על רקע האתגרים המתמשכים, מנכ"לי GFI ישראל, Fresh start מקבוצת תנובה וטמפו ו-The Kitchen-Hub מקבוצת שטראוס הובילו דיונים על החשיבות של תעשיית הפודטק בימים אלה אל מול האיומים הדחופים על ביטחון המזון שישראל ניצבת מולם עקב המלחמה.
בין נאומי בכירי הענף, עלו לדיון יחסי משקיעים וסטראט-אפים הנוכחיים, האתגרים בקהילת הפודטק בתקופה של חוסר ודאות תוך שימת דגש על התפקיד הקריטי של טכנולוגיה וחדשנות בשמירה על הביטחון התזונתי של ישראל. הכנס עסק גם בגישות השונות שמשקיעים נוקטים כלפי מדינות כמו ישראל בתקופה זו, האם קרנות הון סיכון גלובליות משקיעות כעת בישראל ומה צפוי לאסטרטגיית ההשקעות שלהם ב-2024.
בתמונה מימין לשמאל: ניר גולדשטיין מנכ"ל GFI, יהונתן ברגר מנכ"ל THE KITCHEN HUB, אביב אורן סמנכ"ל פיתוח עסקי GFI, הדס רייכנברג מנהלת שיווק THE KITCHEN HUB, נגה סלע שלו מנכ"לית FRESH START, ספיר חשמונאי מנהלת שיווק FRESH START, אמיר זיידמן סמנכ"ל פיתוח עסקי THE KITHCEN HUB.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה