רכילות עסקית

AppsFlyer בהישג נוסף: זו הרכישה החדשה של החברה

חברת AppsFlyer הודיעה על רכישת החברה הישראלית "oolo", אשר מפתחת פלטפורמה ייחודית לקבלת החלטות בתחום הרכישות ומבוססת בינה מלאכותית. יובל ברנר, מנכ״ל oolo: "רכישה זו צפויה לסלול דרך בתחום ניתוח הנתונים"

מערכת ice | 
חברת AppsFlyer (צילום AppsFlyer)
היום (שלישי), הודיעה חברת AppsFlyer על רכישת החברה הישראלית "ool" בתחום רכישות המשתמשים והמונוטיזציה המבוססת על בינה מלאכותית (AI). על פי חברת AppsFlyer, הרכישה החדשה מהווה יתרון משמעותי בשוק ומחזקת את היצע של השירותים הרבים שעתידה החברה להעניק לצוותי שיווק, צמיחה ומונוטיזציה.
אותה רכישה, נולדה כתוצאה מהצורך והרצון הרב של החברה בחיזוק מותגים גדולים בעת תהליך של קבלת החלטות בשוק המתפתח. על פי חברת AppsFlyer: "ככל שצוותי שיווק, צמיחה ומוניטיזציה מרחיבים כיום את  אחריותם לרכישה ומעורבות של לקוחות, הצורך של אלה בקבלת החלטות רבות ומושכלות בזמן אמת גדל באופן משמעותי". כאמור, פלטפורמת חברת "oolo" כוללת בינה מלאכותית, אשר מטרתה לענות, בין היתר, על הצורך של שימור לקוחות ואסטרטגיית צמיחה של עסק.
אורן קניאל, מנכ"ל ומייסד שותף ב-AppsFlyer התייחס לרכישה החדשה ואמר: "הטכנולוגיה, הצוות והמומחיות הייחודית של oolo ימלאו תפקיד מפתח במרדף המתמשך שלנו לבניית פלטפורמה הוליסטית שתתאים לציפיות, לתפקידים ולאתגרים המשתנים של צוותי שיווק מודרניים".
יובל ברנר, מנכ״ל oolo, בירך על שיתוף הפעולה העסקי עם חברת  AppsFlyer  ואמר כי ״רכישה זו צפויה לסלול דרך בתחום ניתוח הנתונים. איחוד הכוחות שלנו עם AppsFlyer מתבצע כדי לספק טכנולוגיות ניטור נתונים מתקדמות עבור מותגים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה