דיגיטל וטק

AppsFlyer הישראלית רוכשת את חברת ניתוח הנתונים והאפליקציות devtodev

בזכות הרכישה, מוצרי הליבה של AppsFlyer ישודרגו, הצעת הערך שלה בתחום הגיימינג תגדל, ושיתוף הפעולה בנתונים פרטיים ב - AppsFlyer Privacy Cloud Marketplace יתרחב

מערכת ice | 
מייסדי AppsFlyer: מימין לשמאל אורן קניאל ורשף מן (צילום יח״צ)
חברת AppsFlyer מודיעה על רכישת חברת devtodev המתמחה בניתוח נתונים עבור מפתחי משחקים ואפליקציות. הרכישה מחזקת את היצע מוצרי הליבה של AppsFlyer ומציינת מהלך אסטרטגי של יצירת מרקטפלייס חדש של שירותי הענן שמאפשרים לחברות וארגונים לשתף ביניהם מידע (AppsFlyer Privacy Cloud Marketplace).
הרכישה תרחיב את היצע המוצרים של AppsFlyer עבור חברות גיימינג תחת AppsFlyer for games, במטרה להמשיך ולעמוד בדרישות המתעדכנות של משחקים עכשוויים ועסקים דיגיטליים. הרכישה תאפשר למפתחי משחקים ואפליקציות להשתמש בניתוחי מידע ייחודיים מסוגם, למנף נתונים ותובנות שיאפשרו להם לזהות הזדמנויות ולשפר את ההחזר על ההשקעה בפרסום.

חברת devtodev נוסדה בשנת 2014, ומסייעת למפתחים לנתח את המשחקים והאפליקציות שלהם, לייצר תובנות עסקיות מבוססות נתונים לשימור משתמשים, למקסם את יכולת ההמרה למשתמשים חוזרים ולייצר חווית משתמש מותאמת אישית. הסינרגיה בין הטכנולוגיות של AppsFlyer ו- devtodev תאפשר לאחד את מאגר נתוני הלקוחות לתוך פלטפורמה אחת למדידה ולניתוח נתונים. הפלטפורמה כוללת מערך של כלים, תובנות וחוויות, מאריכות את משך חיי המשתמש ומאיצות את הצמיחה העסקית. 
״הטכנולוגיה, הצוות, והמומחיות של devtodev מתאימים באופן מושלם ל-AppsFlyer״, אומר אורן קניאל, מנכ״ל ומייסד שותף של AppsFlyer. ״הסינרגיה בין החברות תביא לא רק לצמיחה עסקית, אלא תייצר חזון חדש לעתיד: שיתוף פעולה שמחבר בין צוותי השיווק, המוצר והמוניטיזציה סביב אקוסיסטם משולב ומבוסס נתונים״.
״החזון שלנו עם devtodev היה להעצים את מפתחי המשחקים והאפליקציות לקבל החלטות מבוססות נתונים״, אומר דימטרי קרבצוב, מייסד ומנכ״ל devtodev. ״באיחוד הכוחות עם AppsFlyer, נספק למפתחים את היכולת למנף נתונים משולבים, בינה מלאכותית ותובנות כדי ליצור חוויות משמעותיות שיניעו צמיחה עסקית יעילה״.
devtodev תהיה אחד מפתרונות הניתוח שישתלבו בפלטפורמת AppsFlyer Privacy Cloud Marketplace. האינטגרציה עם devtodev מדגישה את המחויבות של AppsFlyer להיות בחזית החדשנות, ולאפשר עתיד שבו עסקים יכולים להתממשק ללא מאמץ לשירותי צד שלישי ולמודלים של בינה מלאכותית ממגוון ספקים שונים, תוך מזעור העברת הנתונים, העתקתם או שיתופם - באמצעות Data Clean Room, שמשרת כפלטפורמה פתוחה. הגישה הזו מבטיחה את פרטיות המידע ושמירתו, מחזקת את היעילות התפעולית ומזרזת את זמן היציאה לשוק. 
 
״במהלך שני העשורים האחרונים, פתרונות מחשוב ענן ו-SaaS אילצו חברות לשתף את הנתונים של הלקוחות שלהן עם גופים שונים״, מוסיף קניאל. ״עכשיו, עם הופעתם של שירותי בינה מלאכותית והתיאבון לכמויות אדירות של נתונים, אנחנו מציעים שינוי פרדיגמה: להביא את השירותים או את מודלי הבינה המלאכותית אל הנתונים, במקום לשלוח את הנתונים לשירות - באמצעות ה- Privacy Cloud Marketplace״. 
״הגישה הזו מגבירה את היכולת לעמוד בדרישות הפרטיות, מאיצה את זמן היציאה לשוק, ומבטלת את הצורך להעביר נתונים, להעתיקם או לשתפם - באופן שמבטיח פרטיות ויעילות מרבית. יחד עם devtodev אנחנו גאים מאוד להיות חלוצי הדור הבא של ניתוח נתוני צמיחה ואספקת מוצרי מדידה ששמים את הפרטיות בראש סדר העדיפויות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה