רכילות עסקית

עמוס לוזון מחייך לראשונה מאז פרשת הסרטון: זו הבשורה שקיבל

דווקא בימים הקשים של מלחמת 'חרבות ברזל', הפרשה בכיכובו קצת נזנחה, אבל אחת המשפחות המוכרות בישראל, רשמה אירוע קטן ומשמח במיוחד שקרה ממש בהפתעה, בלי שהיו מוכנים אליו. בנו הציע נישואין לזוגתו ב-10 השנים האחרונות
מערכת ice |  1
עמוס לוזון (צילום סיון פרג')
אחרי תקופה קשה מאוד שעברה עליו עם כל נושא סרטון המין שלו שדלף בעקבות ניסיון סחיטה כושל, שגרר למערכה גם את האקסית אירית רחמים ועוד מקורבים, סוף סוף עמוס לוזון ומשפחתו יכולים לחייך, אבל באמת.
דווקא בימים הקשים של מלחמת 'חרבות ברזל', הפרשה בכיכובו קצת נזנחה, אבל אחת המשפחות המוכרות בישראל, רשמה אירוע קטן ומשמח במיוחד שקרה ממש בהפתעה, בלי שהיו מוכנים אליו. 

אמש (שלישי) על פי תיעוד בסטורי באינסטגרם של בתו אור, בנו של לוזון, עומרי בן ה-24 כרע ברך והציע נישואין לזוגתו בעשור האחרון מעיין באשי. כל זה קרה בהפתעה בווילה המשפחתית בארסוף, במהלך חגיגות יום הולדתה של באשי שחגגה גם היא 24.
בני המשפחה היו שם כמו גם האחות הסטייליסטית אור לוזון שדאגה לתעד את המאורע המרגש. אם לא הכרתם את עומרי לוזון, הבן הצעיר של איש העסקים, גם הוא מגיע מעולם הכדורגל לאחר ששיחק עד יוני 2023 כבלם בהפועל ראשון לציון, הקבוצה בבעלות אביו ואחר כך חתם בהפועל אום אל פאחם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז מה
    AC 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מענין
    סגור