רכילות עסקית

שופרסל במהלך מרגש עבור צה"ל: זה מה שיקבלו החיילים

נחתם הסכם של חיל הרפואה עם בתי המרקחת של רשת Be מקבוצת שופרסל, זאת על מנת לתת שירות בפריסה רחבה ובזמינות גבוהה לחיילי צה״ל בחובה, קבע ומילואים למשיכת תרופות מסוגים שונים ושיפור בריאות חיילות וחיילי צה״ל
מערכת ice |  1
אורי וטרמן, מנכ (צילום אלעד גוטמן, Magma Images, shutterstock, ויקיפדיה-ניר ודל)
לאחר ששופרסל תרמה בימים הראשונים של 'מלחמת חרבות ברזל' עשרות אלפי מוצרי מזון, מזון ללא גלוטן, מוצרי פארם ועוד, בהיקף של מאות אלפי שקלים באמצעות חמ״ל חיילים בגני התערוכה, כעת מגיע מהלך נוסף.
בשיתוף פעולה של משרד הבטחון, נחתם הסכם של חיל הרפואה עם בתי המרקחת של רשת Be מקבוצת שופרסל, זאת על מנת לתת שירות בפריסה רחבה ובזמינות גבוהה לחיילי צה״ל בחובה, קבע ומילואים למשיכת תרופות מסוגים שונים ושיפור בריאות חיילות וחיילי צה״ל.
במקביל, רשת הפארם Be בשיתוף החברה למתנ"סים, יזמו פעילות התנדבותית, במסגרתה מומחיות היופי של Be מגיעות בימים אלו לעשרות מתנ"סים ברחבי הארץ, מעניקות לנשים טיפולים אישיים, המלצות, ערכות מוצרים וטיפים להעלאת המורל ולחיזוק תחושת החוסן הפנימי. אמש התקיימה פעילות ראשונה במתנ"ס בעיר הרצליה, עשרות נשים נהנו מאתנחתא קלה. בימים הקרובים הפעילות תתרחב לערים נוספות.
בנוסף, נתרמו כ-15,000 ליטר של מים מינרלים לתושבי שדרות. משלוחי מזון ומים יצאו גם לבסיסי צה״ל בדרום על ידי מתנדבים שאספו מוצרים ממחסני שופרסל וחילקו ישירות לבסיסים. החברה תמשיך לתרום ככל יכולתה על מנת לסייע בתקופה הקשה שבה אנו נמצאים.
 
מנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן: "שופרסל, כחברה ישראלית, מחוייבת למאמץ המלחמתי ומתגייסת עם מערך התרומות שלה למען תושבי הדרום וחיילי צה״ל. אנו פועלים לילות כימים על מנת לסייע במקומות שנדרש ומאחלים לכולנו שנדע ימים שקטים וטובים יותר״.
הרשת מצטרפת ליוזמות של לא מעט קמעונאים שהחליטו לפעול בצורה דומה ולעזור בהירתמות לסיוע לתושבי עוטף עזה ואנשי כוחות הביטחון, כמו קרפור שפועלת למתן הנחות עבור קניות המיועדות לחיילי צה"ל,
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנסת באבטלה
    יצחק אאאאאא 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום ללכת להרצליה.לכו לירושלים .יש שם .לשכת עבודה מקצועית כתוב בשלט.כנסת ישראל ויש שם המון צבועים....תאפרו אותם זמנית
    סגור