כסף וצרכנות

אירוע טראומתי בסניף שופרסל: טיל נחת בכניסה רגע אחרי הפתיחה

הסניף בשדרות שפועל בהתאם להנחיות פיקוד העורף ספג כמעט פגיעה ישירה, כאשר חצי שעה מפתיחתו טיל נפל ממש בסמוך לכניסה לסניף, בחנייה שבה היו עשרות רכבים באותה העת
מערכת ice |  5
סניף שופרסל בשדרות (צילום יחצ שופרסל)
במבצע לוגיסטי שנערך תחת אבטחה כבדה של חיילי צה"ל על רקע מלחמת חרבות ברזל: קבוצת שופרסל פתחה היום (שני) את הסניף שלה בשדרות לטובת הלקוחות, התושבים וכוחות הביטחון. סניף שופרסל בשדרות הוא הסניף היחידי שפועל כעת בעיר.
הסניף פועל בהתאם להנחיות פיקוד העורף ואכן הייתה חשיבות בפתיחתו, אך חצי שעה מפתיחתו טיל נפל ממש בסמוך לכניסה לסניף, בחנייה שבה היו עשרות רכבים באותה העת.
 
מנהלת הסניף, קרן סבג, סיפרה ל-YNET בדמעות: "פתחנו את הסניף תחת מטחי טילים ויריות ברחובות, ברחובות מסוכן אבל למען התושבים, העובדים הגיעו ופתחנו למי שמבקש לקנות חלב, לחם ומזון לתינוקות. מתקשרים אליי לקוחות שמתחננים שנביא להם חלב ומזון לתינוקות. יחד עם העירייה עשינו משלוחים לבתים"
מקבוצת שופרסל נמסר בתגובה בנוגע לפתיחת הסניף בשדרות שיעמוד וישרת את הלקוחות, התושבים וכוחות הביטחון כי "שופרסל תמשיך לפעול על מנת לתת מענה נגיש גם בעת חירום זו לכלל האוכלוסייה".
כזכור, אתמול בשופרסל וברשת הפארם שלה Be דיווחו לקהל הלקוחות כי הסניפים של שתי הרשתות פתוחים בכל רחבי הארץ, למעט סניפי אופקים ושדרות בהתאם להנחיות פיקוד העורף, אלא שהיום כאמור פתחה שופרסל את סניפים אלו.
סניף שופרסל בשדרות (יח"צ שופרסל)
עוד הם מעדכנים כי בשירות האונליין נעשה מאמץ נרחב לתת מענה של שירותי משלוחים לכל הלקוחות. בשל שיבושים בהגעת עובדים לעבודה, חלונות האספקה עשויים להשתנות. על כן, ייתכנו שיבושים ואף ביטולים של הזמנות. בנוסף לכך נודע כי בעקבות פניקה של אנשים בעקבות  המלחמה וחוסר הוודאות, אתר המשלוחים של החברה קרס לזמן מסוים בעקבות הזמנות יתר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כולה שופרסל
    צרכן מתוסכל 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם ככה הם הסופר הכי יקר. לא יחסר לאף אחד שיהיו סגורים קצת
    סגור
  • 4.
    הודעות
    פ 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי פשוט די כבר לבלבל ללבלב לנו את המוח שלנו.
    סגור
  • 3.
    נבלות
    טוני 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    להחרים את סופר סל ורמי לוי מייידי.
    סגור
  • 2.
    טימטום
    בלה 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    העלו מחירים קיבלו טיל
    סגור
  • 1.
    תאור מקום
    שי 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בפעם הבאה גם כן אל תחכו הרבה זמן אחרי השיגור שמה מישהו אחר יפרסם לפניכם ותדאגו לתת לחמאס/ג'האד תיאור יותר מדוייק איפה נחת הטיל שלהם.
    סגור