רכילות עסקית

יומולדת בענק: איש העסקים חגג 50 - ומיטב הסלבס קפצו לבקר

רוני אינסאנז מבעלי רשת SCOOP הפך את ביתו לריזורט יוקרתי המעוצב במראה מיקונוס. בתפקיט: מנות בסגנון יווני, בר אלכוהול עשיר, להקה ומסיבת ריקודים של סקאזי. במעמד זה הכריז גם על מתנה מפתיעה ומרגשת שקנה עבור עצמו. אז מי הגיע לברך?
מערכת ice |  1
גם הם בחוגגים. יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אסף לב)
ביתו של איש העסקים רוני אינסאנז בסביון, מבעלי רשת SCOOP הפך בשישי האחרון לריזורט יוקרתי המעוצב במראה מיקונוס לרגל חגיגות יום הולדות ה-50. הפקת הענק בחצר ביתו כללה בין היתר שני שפים שהגישו מנות בסגנון יווני, בר אלכוהול עשיר, מייצגים, להקה יוונית שקיבלה את האורחים במינגלינג ומסיבת ריקודים עד אור הבוקר  כשעל עמדת הדיג'יי ניצח סקאזי. 
לחגיגה הוזמנו כ-500 אורחים בשעת השקיעה, בניהם אנשי עסקים בכירים במשק, סלבס, חברים ובני משפחה, בקוד לבוש לבן, ביניהם: יזם ואיש העסקים מוטי בן משה, בעלי תחנות הדלק קוקו עובדיה, מנכ"ל וריפון ישראל גבי בנד, חבר הכנסת לשעבר יואל רזבוזוב, מנהל מרכזי ביג פאשן אילן דביר, ראש מועצת סביון מוטי לנדאו, הרב ניצן ראובן ועוד.

כמו כן מיטב הסלבס שנראו באירוע: פרזנטורית העבר של הרשת דניאל גרינברג, הזוג זוארץ- גיא זוארץ ויעל בר זוהר זוארץ,  הזמרת מאיה בוסיקלה שהגיעה יחד עם בן זוגה שאולי, הדוגמנית שחקנית עדי הימלבלוי, השחקנית הילה סעדה, המנחה והדוגמן רון שחר, הסטייליסטית ליאת אשורי ועוד.

גם עדי הימלבלוי ורון שחר. מסיבת יום ההולדת של אינסאנז (צילום: אסף לב)
גיא זוארץ, הפתיע את רוני אינסאנז ואת אורחיו כשסיפר על הבמה על אודות חייו המרשימים של אינסאז, בעברו כחייל בצבא איראן ששימש כסוכן סמוי לטובת ישראל, וסיכן את חייו לטובת  הצלת עשרות יהודים באיראן, ועד להקמת אימפרית הנעליים.  את הערב חתמה רייעתו אזיתה אינסאנז שסיפרה שהשבוע עשה את טיסת הסולו שלו וכהפתעה  שכרה לשניהם מטוס פרטי אותו יטיס רוני מיד לאחר צאת יום כיפור, ישיר לאיי מיקונוס, לחופשה זוגית במיטבה. ומה קנה רוני לעצמו ליום הולדת 50? לימודי תואר ראשון במשפטים, לדבריו: "אני מממש חלום שלא הספקתי בצעירותי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרס אירן
    פרסים שעירים 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסים שחוגגים לעצמם 2023 את מפתיעה לטובה-מבעלי רשת סקופ חחחח פרסי ונעלים זאת לא רק בדיחה….
    סגור