תקשורת ומדיה

"אמץ לוחם": בכירי המשק למען המיזם המרגש

קבוצת צוות 3 לוקחת על חסותה לשלוש שנים נוספות חיילים מיחידת יהל"ם של ההנדסה הקרבית. באמצעות מתן סל בשווי כולל של יותר מ-100 אלף שקלים, הגדוד יוכל לממן פעילויות רווחה ללוחמים. המנכ"ל ניר גלבוע: "שמחים להמשיך במסורת"
מערכת ice | 
לוחמים (צילום פלאש 90)
ממשיכים לאמץ לוחמים: קבוצת צוות 3 תאמץ את חיילי פלגה ס'2 ביחידת יהל"ם לשלוש שנים נוספות. במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של קרן לב"י האגודה למען החייל, חברות גדולות במשק ותורמים מהארץ ומחו״ל, תומכים בחיילי היחידות הקרביות בצה"ל. המטרה היא לתמוך במערך הלוחם הסדיר של צה"ל. תמיכה זו נעשית באמצעות חיבור בין חברות עסקיות ותורמים מהארץ ומהעולם ליחידות לוחמות, אותן הם "מאמצים".
במסגרת האימוץ, מקבלת היחידה המאומצת סל רווחה בסך 100 אלף שקלים בשנה, תוך התחייבות למתן סכום זהה במשך 3 שנים. התרומה מועברת לגדוד, ועומדת לרשותו לצורך למימון פעילויות רווחה לחיילים על פי הפקודות. לפני שלוש שנים חתמה קבוצת צוות 3 על אימוץ חיילי פלגה ס'2 ביחידת יהל"ם, היחידה המיוחדת של חיל ההנדסה הקרבית. הפלגה עוסקת בפריצה חמה וקרה ופירוק פצצות וכן התמודדות עם נשק וטרור.

לאחרונה התקיים מפגש בו חתם ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3, לעוד שלוש שנים של אימוץ חיילי היחידה. "גאים בלוחמים היקרים שהצטרפו למשפחתנו הגדולה ושמחים להמשיך במסורת", אמר גלבוע. "דאגה לרווחתם של החיילים היקרים היא הזכות שלנו ואני מאחל להם הצלחה רבה. קיים דמיון רב בין פעילות היחידה, שאחראית לביטחון ולשקט של תושבי מדינת ישראל לבין קבוצת צוות 3, הדואגת אף היא לביטחון והשקט של הלקוחות שלנו- עסקים ומוסדות ציבור ברחבי מדינת ישראל. תודה לשותפים שלנו: קרן ליבי ואמץ לוחם". 

ל-3 שנים נוספות. תעודת האימוץ שקיבלו חיילי יחידת יהל"ם (צילום: קבוצת צוות 3)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה