רכילות עסקית

חברת תיירות FLYEAST השיקה משרדים חדשים: מי הגיע לברך?

בחברת התיירות הוותיקה FLYEAST ציינו באירוע מיוחד שנערך במשרדי החברה את ראש השנה וחניכת המשרדים החדשים של החברה באזור התעשייה בנתניה בהשתתפות מנכ"לית הקבוצה, מנהלה האזורי של חברת אמירייטס, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות ועוד
מערכת ice | 
מוחמד לוטה, מוחמד קליל וסער פוקס (צילום יח"צ)

חברת התיירות הוותיקה FLYEAST ציינה באירוע מיוחד הנערך במשרדי החברה לפני ראש השנה את חניכת המשרדים החדשים של החברה באזור התעשייה בנתניה בהשתתפות מספר בכירים בתעשיית התיירות.

בין הבכירים שנכחו באירוע היו מנכ"לית החברה סער פוקס צוויק שגם בירכה את הנוכחים בברכת שנה טובה, המנהל האזורי של חברת התעופה אמירייטס במזרח התיכון מוחמד לוטה, מנכ"ל חברת התעופה גולף אייר בישראל מוחמד קליל אלנזר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות בישראל טלי לאופר ועוד בכירים רבים.

חברת התיירות והתעופה FLYEAST נחשבת לחברה וותיקה ואמינה בארץ והוקמה לפני 20 שנה. היא מספקת לקהל לקוחותיה מגוון רחב של שירותי תיירות ליעדים במזרח הרחוק במחירים זולים ואטרקטיביים, תוך מתן שירות מקצועי ואדיב. החברה נחשבת לפורצת דרך בתחומה ושינתה את כללי ענף התיירות בישראל מן הקצה אל הקצה.

כיום היא נחשבת לחלק מקבוצת אופקים אשר מובילה את שוק התיירות בישראל מאז שנת 1979, ורכשה לאחרונה את חברת נהורה טורס המציעה שירותי טיסות ותיירות לשאר רחבי העולם במחירים זולים ואטרקטיביים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה