תיירות

העיר הטובה בעולם נחשפת: לאן אתם חייבים לטוס?

צמד בלוגרים ידוע מצדיק את הבחירה בקייפטאון כטובה בעולם: "לסיום הבהירו מדוע הצדיקו את הבחירה בעיר כטובה בעולם: "שכבנו על שפת הבריכה במרפסת הגג של המלון עם קוקטייל צבעוני ביד ותהינו לאיזה כיוון להתמסר – לנוף ההררי הדרמטי של הר השולחן או לחוף הים הבתולי שהעין לא יכולה לתפוס את תחילתו או את סופו"
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פריז? קאן? לא תאמינו איזו עיר נחשבת לטובה ביותר בעולם. על פי סקר תיירים ומומחים במסגרת מגזין Travel+Leisure ו-Condé Nast Traveler, העיר קייפטאון היא השם הלוהט של תיירות העולמית. התארים "העיר הטובה בעולם" ו"יעד התיירות מספר אחת" הפכו לשם נרדף עבורה בשנים האחרונות.
במאקו, Two Flying Boys הסבירו: "עם בילד-אפ שכזה, הגענו אליה סקרנים וחזרנו ממנה עם המסקנה החותכת שהיא לא פחות מיצירת מופת של טבע פראי, עושר תרבותי ווייב אורבני תוסס. בימים שבילינו בה עמדנו פעורי פה מול טבע עוצר נשימה, חווינו קולינריה ויין ברמות הגבוהות ביותר, עשינו בטן-גב וספורט ימי כיפי, פגשנו פינגווינים ומשפחות בבונים וקבענו לעצמנו לשוב אליה ממש בקרוב". 

יש לציין כי העיר הציורית שוכנת לחופי המפרץ "ומכל נקודה אליה מביטים ניתן לראות לא רק את מימי האוקיינוס אלא את הדרכים המתפתלות בין החופים הלבנים, הצמחייה הפראית והצוקים ה"נופלים" אל הים וכמובן ההרים החובקים את העיר", מסבירים Two Flying Boys.
לסיום הבהירו מדוע הצדיקו את הבחירה בעיר כטובה בעולם: "בסוף כל יום עמוס חוויות ומראות יפים שניסינו להביא מקצתם בכתבה זו, שכבנו על שפת הבריכה במרפסת הגג של המלון עם קוקטייל צבעוני ביד ותהינו לאיזה כיוון להתמסר – לנוף ההררי הדרמטי של הר השולחן או לחוף הים הבתולי שהעין לא יכולה לתפוס את תחילתו או את סופו. נאלץ לחזור כדי להכריע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה