רכילות עסקית

בנק הפועלים מפנק 2,000 לקוחות: זה האירוע בו נהנו

?דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים ואיתמר פורמן, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית בבנק אירחו את לקוחות החטיבה באירוע מיוחד לרגל השנה החדשה
מערכת ice | 
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום unsplash, יחצ גדי דגון)
דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים ואיתמר פורמן, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית בבנק אירחו את לקוחות החטיבה באירוע מיוחד לרגל השנה החדשה, שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב.
האירוע נפתח בטקס המסורתי של הרמת כוסית לשנה החדשה בנוכחות למעלה מ-2000 איש מלקוחות החטיבה העסקית של בנק הפועלים ובני/ות זוגם. האירוע שעמד בסימן "תוצרת הארץ" שם דגש על תכנים המוקירים את העשייה הארץ ישראלית.

שהמופע הפותח והמרגש היה של להקת גדולים במדים באייטם מרגש שהציג את הפעילות של הבנק בנושא תרומה לקהילה ולסיום המשתתפים באירוע נהנו מהופעה נוסטלגית ומשובחת של דני סנדרסון, גידי גוב וחברים.
באירוע נכחו דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, איתמר פורמן, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית בבנק, ועוד חברי הנהלת הבנק. כמו כן, בין אנשי העסקים שלקחו חלק באירוע: אורי לוין מנכ"ל תדהר, יאיר המבורגר הבעלים של חברת הראל, אבי דור מנכ"ל דרך ארץ, ירון קסטנבאום מיסד ושותף מנהל של קרן תש"י – תשתיות ישראל, אסף ביטמן מנכ"ל תחנת הכוח IPM, לילך אשר טופילסקי שותפה בקרן פימי, ועוד רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה