רכילות עסקית

הראל ויזל וראשי הבנקים בקמפיין חדש: הרמטכ"ל מקבל גיבוי

בהודעה מצד פורום העסקים נמסר: "פורום העסקים מגנה בחריפות את ההשתלחות היומיומית כנגד הרמטכ"ל מצד פוליטיקאים ואנשים אחרים, ויוצא בקמפיין ציבורי רחב עם מסר חד משמעי: הרמטכ"ל הלוי הוא קצין ראוי, מוערך ורב זכויות, שתרומתו לביטחון מדינת ישראל לא תסולא בפז". בקמפיין הארצי יפרסו מודעות עם תמונתו ומשפט אייקוני
מערכת ice |  1
חנן פרידמן והראל ויזל (צילום אורן דאי פוקס mgama image)
אחרי האמירות שנשמעו מצד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פורום העסקים פרסם קמפיין חדש בו הוא מצדיע לרמטכ"ל ויוצא בקמפיין ציבורי רחב לתמיכה ברמטכ"ל הרצי הלוי.
פורום העסקים המורכב מכ-200 ראשי חברות מהגדולות במשק, המהוות את הרוב המכריע של הכלכלה הישראלית, שמעסיקות את מרבית העובדים במשק ומורכב מאנשים מכל גווני הקשת הפוליטית.

בהודעה נמסר: "פורום העסקים מגנה בחריפות את ההשתלחות היומיומית כנגד הרמטכ"ל מצד פוליטיקאים ואנשים אחרים, ויוצא בקמפיין ציבורי רחב עם מסר חד משמעי: הרמטכ"ל הלוי הוא קצין ראוי, מוערך ורב זכויות, שתרומתו לביטחון מדינת ישראל לא תסולא בפז.  בקמפיין הארצי יפרסו מודעות עם תמונה של הרמטכ"ל הרצי הלוי עם הכיתוב – "תדע כל אם עברייה כי הפקידה גורל בניה בידי מפקדים ראויים לכך." (דוד בן גוריון)".
עוד נמסר: "מי שמטיל ספק במקצועיות ובאמינות של הרמטכ"ל הרצי הלוי לא מודע לחומרת דבריו - הרמטכ"ל מייצג את פסגת המקצועיות והמסירות לביטחון ישראל, אנו ראשי החברות נתמוך ונעמוד לצידו של הרמטכ"ל וכנגד כל מי שבוחר לתקוף את קודש הקודשים של מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיבוק הדב של ראשי ההון שמאל לרמטכ"ל רק יזיק לו. הרפו... (ל"ת)
    הון שמאל תקשורת 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור