רכילות עסקית

מרגשים: עובדי פריוריטי רצו למען "תינוקות של החיים"

20 מעובדי חברת  פריוריטי רצו ביום שישי האחרון במרתון תל אביב למען שיתוף הפעולה עם "תינוקות של החיים". זו אינה הפעילות היחידה של החברה עם העמותה
מערכת ice | 
עובדי חברת Priority (צילום באדיבות Priority)
ביום שישי האחרון, התקיים מרתון תל אביב זו השנה ה-16 ברציפות עם 40,000 משתתפים מהארץ והעולם. במהלך המרוץ 20 רצים ורצות מחברת Priority התגייסו למען עמותת תינוקות של החיים ורצו למענם.
העמותה, שהוקמה על ידי קרן עולל, מעניקה סיוע מידי לאימהות ומשפחות במצב סוציו-אקונומי נמוך שנקלעו למצוקה כלכלית בשנה הראשונה ללידה. העמותה מעבירה כל חודש ליותר מ-26,000 תינוקות בני יומם, חבילות מצרכים עשירות, הכוללות מצרכים חיוניים: משחות, סבונים ועוד, במטרה להעניק התחלה בריאה ותקינה לתינוק.

במסגרת שיתוף הפעולה, בסוף החודש מתכוונים מייסדי ופעילי תינוקות של החיים, להגיע למטה Priority בראש העין, כדי להעניק לחברה תעודת הוקרה על תרומתה. הפעילים יביאו עמם מצרכים ויאפשרו לעובדים לארוז בעצמם את חבילות הסיוע לתינוקות אותן תרמו. בסוף אותו יום, עובדי החברה יעבירו את אותם מארזים לאימהות ולתינוקות.
שגיב גרינשפן, מנכ"ל Priority, מסר: "אחד מהערכים החשובים ביותר שחברת פריוריטי חרטה על דגלה מהיום הראשון, הוא סיוע ותרומה לקהילה. הפעילות החברתית המשותפת שאנו מקיימים היום עם עמותת תינוקות של החיים, חשובה לנו במיוחד ומאפשרת לנו ולעמותה לסייע לאימהות ולתינוקות רבים. אנחנו רוצים להודות לראשי העמותה, שעושים עבודת קודש על השנה, למען התינוקות ומצלילים כל חודש עשרות אלפים מהם מלהיכנס למצוקת רעב. המטרה שלנו היא להמשיך לחזק את הקשרים עם העמותה ועם גופים נוספים, שתורמים לחברה ולקם סולידריות וערבות הדדית בימים המורכבים שאנחנו עוברים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה