רכילות עסקית

יצחק תשובה ומרים אדלסון חוגגים: האירוע היוקרתי שלא ישכחו

עשירי ישראל והבכירים בתעשייה, אנשי התקשורת והטלוויזיה, וידוענים רבים התייצבו לאירוע אחד כדי לחגוג יום הולדת לאמן החושים הבינלאומי ליאור סושרד, שהכין להם אירוע שלא ישכחו. אדיר מילר, סטטיק, גיא פינס ועוד רבים הגיעו לכבד 
מערכת ice |  1
מרים אדלסון יצחק תשובה (צילום אור גפן)
כזה אירוע עוד לא נראה בישראל בתקופה האחרונה: 600 אורחים מהבכירים במשק והתעשייה והטלוויזיה התייצבו לאירוע היוקרתי של ליאור סושרד שחגג יום הולדת 41 באירוע שלא יישכח השנה.
המנטליסט ואמן החושים חגג אתמול (רביעי) את יום הולדתו עם מאות מוזמנים, בני משפחה, לקוחות, אנשי תעשייה ועסקים בזאפה תל אביב באירוע עם הרבה אטרקציות והפתעות כאשר הקונספט של האירוע היה לבקר במוח של סושרד. 

אדיר מילר הגיע לפרגן. צילום: אור גפן

גיא פינס הגיע לברך. צילום: אור גפן
בגזרת האוכל והכיבוד, הגיע כוכב משחקי השף - מושיק רוט שניצח על המטבח בשיתוף פעולה עם קייטרינג גוסטו. כל זאת לצד קיר שמפניות ענקי ובר קוקטיילים של ג'ין & ג'וס ובו הגשו משקאות שנרקחו במיוחד למסיבה זו.

מושיק רוט. צילום: אור גפן
ברקע האטרקציות שארגן סושרד לחברים שבאו לכבד, קיבלו המוזמנים גם מוסיקה של די ג'יי רועי אשכנזי והופעות פרטיות של רטרו בנד, ירמי קפלן, סינגולדה וחברים, אליעד נחום, היהודים ודלית רצ'סטר וסטנדאפ ספונטני של ישראל קטורזה. סושרד גם פינק את האורחים באטרקציות שכללו מפגש עם רכב דלוריאן מהסרט 'בחזרה לעתיד', דמויות ממלחמת הכוכבים שהסתובבו בקהל, אמן קוביות הונגריות מדהים ביכולותיו (עמית שחורי) וקוסם קלפים מהטובים במדינה (ינאי אלגוסי).

כל זאת במסיבה בהפקת "אבר אפטר" של טל רשף וספיר זוהב. סושרד עלה בהפתעה לנגן יחד עם להקת היהודים והראה עד כמה הוא מחובר לעולם הרוק.

רכב דלוריאן מהסרט 'בחזרה לעתיד'. צילום: אור גפן
מבין המוזמנים הגיעו איש העסקים והמיליארדר הישראלי יצחק תשובה, מו"ל ישראל היום המיליארדרית מרים אדלסון, רותם חג'ג' - רעייתו של יזם הנדל"ן צחי חג'ג', ניר ויצמן מבעלי מלונות בראון ורעייתו השחקנית מיכל הקטנה, אשת העסקים שר פיטנס, מגיש הטלוויזיה גיא פינס ואשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס עם בן זוגה אבי רוטברג.

ניר ויצמן ומיכל הקטנה. צילום: אור גפן

ג'ודי ניר מוזס הגיעה לברך. צילום: אור גפן.
עוד נצפו: פאולה ולאון רוזנברג, אנה ארונוב ובעלה אייל, מורן אטיאס, אדיר מילר, סטטיק, אמיר דדון, אלה לי להב ובן זוגה פיליפ שאולוב, רותם ישראל, מעיין אדם, צביקה הדר, אלי יצפאן ורעייתו גלית, דורון ג'מצ'י, עו"ד ציון אמירה, עופר חדד, ארז טל, נדסב אבוקסיס ועוד.

עופר חדד. צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשריהו ואשריהם (ל"ת)
    המפרגן 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור