רכילות עסקית

הנשיא הרצוג ביקר במפעל הביוטכנולוגיה אמורפיקל

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ורעייתו מיכל הדרימו למועצה האזורית הערבה והתיכונה וזאת במטרה לסייר בחברת הביוטכנולוגיה אמורפיקל, באזור התעשייה ספיר 
מערכת ice | 
יוסי בן והנשיא הרצוג ורעייתו (צילום ראובת רבין)
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ורעייתו מיכל ביקרו באתר הייצור של חברת הביוטכנולוגיה אמורפיקל, באזור התעשייה ספיר שבערבה. הביקור התקיים במסגרת סיור שערך עבורם מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה.
בביקורו באמורפיקל, הנשיא עקב מקרוב אחר יישומה של חדשנות טכנולוגית ישראלית פורצת דרך ונפגש עם יוסי בן, תושב הערבה ומנכ"ל אמורפיקל – החברה שהשיגה פריצת דרך בפיתוח טכנולוגי של מוצרים חדשניים המאפשרים חדירה לגוף בצורה יעילה ובטוחה של מינרליים ננו-אמורפיים.

פיתוחים אלו משמשים לטיפול ומניעה של מחלות עצם מטבוליות ותהליכים דלקתיים בבני אדם ובחיות. עם למעלה מ-130 פטנטים אמורפיקל השלימה סדרה של ניסויים קליניים ופרה-קליניים אשר הוכיחו הצלחה בטיפול במחלות דלקתיות ובעיות מטבוליות של עצם, ונמצאת בימים אלה בעיצומם של ניסויים קליניים נוספים על מנת להוכיח את פריצת הדרך המדעית לשימושים מתקדמים נוספים.
בנושא אחר, בעקבות הביקורת שחטף בעצרת השמאל במוצאי שבת, הנשיא הרצוג מתכנן סדרת שיחות עם בכירים בממשלה, בכנסת וברשות השופטת על מנת לרכך את המכה סביב הרפורמה במערכת המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה