רכילות עסקית

הנהלת מטרו מוטור השיקה רכב החשמלי, ובכירי הענף התייצבו

מטרו מוטור מרחיבה את הפעילות העסקית שלה והשיקה את מותג הרכב החשמלי החדש שלה בהשתתפות בכירים מהמשק ובתעשיית הרכב. הגיעו לחגוג עם ההנהלה: חן למדן, איציק וייץ, יואל קרסו ותומר קומרוב גם מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן והפרזנטורית נלי תגר

מערכת ice |  1
תומר קומרוב חן למדן חנן פרידמן גדי אבירם (צילום ניר עמוס)
חברת מטרו מוטור יבואנית הדו גלגלי הגדולה במדינה, אשר הודיעה לאחרונה על הרחבת פעילותה העסקית עם כניסתה אל ענף הרכב החשמלי, קיימה הבוקר (שלישי) אירוע השקה של מותג הרכב הראשון אותו היא מתחילה לייבא ולשווק בישראל – LEAPMOTOR. 
אל האירוע שנערך בנמל ת"א בהשתתפות כלל בכירי החברה, הגיעו לברך את הבעלים גדי אבירם ואת המנכ"ל תומר קומרוב רבים ובכירים מהמשק ומתעשיית הרכב. בין האורחים נמנו חנן פרידמן מנכ"ל בנק לאומי, חן למדן מנכ"ל ובעלים של חברת אוריין ושותף במטרו מוטור, איציק וייץ מנכ"ל קרסו מוטורוס, יואל קרסו יו"ר קבוצת קרסו, יגאל דור ועוד רבים אחרים. מי שעוד נכחה באירוע היא השחקנית והיוצרת נלי תגר אשר נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של המותג.
הדגם הראשון אותו החברה החלקה לשווה בארץ תחילה הוא T03 האורבני והחשמלי במלואו, המציע חוויית נהיגה עירונית חכמה, מתקדמת ונוחה במיוחד. הדגם ישווק ברמת גימור אחת גבוהה ובמחיר אטרקטיבי של 99,900 שקל. מדובר בדגם 5 דלתות אורבני המשתייך לקטגורית רכבי המיני, ומעוצב בסטייל צעיר, טרנדי ומוצע בשלל צבעים.
תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור מסר "הבחירה של מטרו מוטור להשיק את ה-T03 של LEAPMOTOR באה לתת מענה לקהל רחב שמעוניין לרכוש רכב בקטגוריית המיני האורבני במחיר אטרקטיבי. מדובר בקטגוריה שלא סיפקה מענה חשמלי עד היום, וכעת, לראשונה, תתאפשר חוויית נהיגה ברכב חשמלי עם יתרונות טכנולוגיים ועיצוביים. אנחנו במטרו מוטור גאים להנגיש כלי תחבורה למגוון רחב של קהלי יעד. מטרו מוטור מבטיחה ללקוחותינו מותגים באיכות ללא פשרות, שירות מסור ומעטפת שתלווה אותם בבטחה לאורך כל הדרך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין תכנסו לקרוא
    הלוחש ליבואנים 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיני .......מי בקטגוריה ומה מציעה ?? הרכב המדובר חשמלי קטן מיועד לשוק של פיקנטו יונדאי 10 ספייס סטאר ושאר ירקות בתג גבוהה מהם בהרבה וכמובן ב100 אלף שקלים ללא דירוג בטיחות אפס בבטיחות מדוע להשיק כלי קטן כזה בהשקה יקרה ובומבסטית תלמדו צניעות הוא חשמלי עירוני יפה מעוצב סבבה אבל ללא בקרות בטיחות החברות הלוגמות בנזין זהות רובן בבטיחות אבל מחזירות המון עודף ממאה אלף שקלים עם הצריכת דלק שלהן נו מה נסגר איתכם?!?
    סגור