רכילות עסקית

אהוד ברק בעננים: אינטרקיור מדווחת על רבעון 11 ברציפות של צמיחה

החברה מדווחת על הכנסות שיא לרבעון בהיקף של 101 מיליון שקל, המשקפות צמיחה של 63% ביחס לרבעון השלישי של 2021 וגידול של 6% בהשוואה להכנסות הרבעון השני
מערכת ice |  1
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
חברת אינטרקיור, חברת הקנאביס הצומחת והרווחית ביותר מחוץ ליבשת אמריקה, מדווחת היום (שלישי) על תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2022 שהסתיים בתאריך ה-30 בספטמבר 2022. החברה קיבלה הכנסות שיא לרבעון בהיקף של 101 מיליון שקל, המשקפות צמיחה של 63% ביחס לרבעון השלישי של 2021 וגידול של 6% בהשוואה להכנסות הרבעון השני. מדובר על רבעון אחד-עשר ברציפות של צמיחה, המייצג קצב הכנסות שנתי של יותר מ-400 מיליון ₪. הצמיחה צפויה להמשיך ברבעון הרביעי של 2022. הרווח התפעולי המתואם (Adjusted EBITDA) ברבעון השלישי גדל ב-58% לכ-22 מיליון שקל (22% מההכנסות).
השיפור בתוצאות הוא הודות לביקוש גובר למוצרי הקנאביס האיכותיים והממותגים של קנדוק ולהרחבת מערך הייצור וההפצה. החברה רשמה שיא בהשקת מוצרים חדשים במהלך הרבעון עם יותר מ-10 מוצרי איכות שנוספו לסל המוצרים. בכדי לעמוד בביקוש למוצריה בחברה המשיכה להגדיל את מערך הייצור הגלובלי בישראל ובעולם. אינטרקיור היא החברה הראשונה שעמדה בנוהל 109 החדש והמחמיר של היחידה לקנאביס רפואי בישראל, המאפשר לחברה להמשיך ולייבא קנאביס רפואי לישראל. בנוסף, החברה מדווחת על הרחבת מספר בתי המרקחת של החברה המתמחים בקנאביס רפואי ל-25 נכון לסוף הרבעון השלישי. במהלך הרבעון אינטרקיור המשיכה ליישם את תוכנית התרחבות בשווקי היעד באירופה, אנגליה ואוסטרליה.
"אני גאה בצוותים המסורים של אינטרקיור שהשיגו רבעון אחד-עשר ברציפות של צמיחה רווחית עם ביצועים עסקיים ופיננסיים חזקים", מסר מנכ"ל אינטרקיור אלכסנדר רבינוביץ. "במקביל, במהלך הרבעון המשכנו בביצוע ההתרחבות הבינלאומית במטרה לבסס את דריסת הרגל שלנו הן באופן אורגני והן על ידי בחינת רכישות אסטרטגיות, זאת כדי לעמוד בביקוש הגובר למוצרים הממותגים והאיכותיים שלנו בשווקי היעד. אנו מצפים ש-2022 תהיה אבן דרך נוספת עבור אינטרקיור, בה נחזק את מעמדנו כמובילי שוק הקנאביס הרפואי בישראל ובעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה ברק שאחראי להודעות הסמס המטרידות למכירת קנאביס ??? (ל"ת)
    אזרח עצבני 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור