רכילות עסקית

למרות מזג אוויר קיצוני: כך קים קרדישאן חגגה יום הולדת

למרות שהגרוש קנייה ווסט עושה לקים קרדשיאן לא מעט בעיות, אמש היא הופתעה על ידי חברותיה הקרובות עם טיסה פרטית להופעה של אשר בווגאס. למרבה הצער מזג האוויר לא אפשר לקבוצה לנחות וזה המיקום המפתיע שבו הן בחרו להתנחם
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
רק היום דיווחנו על הרכישה החדשה והיוקרתית ביותר של האחות הצעירה למשפחת קרדשיאן-ג'נר והוא כמובן המטוס הפרטי החדיש, האישי והיקר למדיי של קיילי ג'נר. כעת, זמן קצר לאחר מכן מתברר כי המטוס כבר הספיק להיות מושאל לאחות הגדולה קים לכבוד יום הולדתה ה-42 שהתרחש אמש.
 
קים קרדשיאן חוגגת 42.mp4">
למרות שההשאלה של המטוס זה ממש לא המתנה היוקרתית שהיא קיבלה מקיילי ואחיותיה, כרגע אנו כן יודעים כי חברותיה של קים תכננו להטיס אותה להופעה מיוחדת של הזמר אשר בווגאס. למרבה הצער, לאחר שקים וחברותיה הקרובות עלו למטוס ופרסמו אין ספור סטוריז מעוררי קנאה, המטוס נתקל בקשיי מזג אוויר ולכן לא יכול היה לנחות ביעד. 

זמן קצר לאחר מכן, למרות האכזבה, החבורה תיעדה עצמה ברשת ההמבורגרים של In N' Out לאחר שהמטוס חזר על מסלולו ונחת בנקודת המוצא. כמו כן, קים תיעדה כי הייתה צריכה לעטות על עצמה צעיף על מנת להיכנס לסניף של מסעדת המזון המהיר היות והייתה לבושה במכנס וחזייה לבנים בלבד. 

למרות שהתוכנית לא בדיוק יצאה לפועל כפי שחברותיה של קים תכננו, אין ספק כי זו עדיין הייתה חגיגה מעודדת למדי לאור הקשיים שקים חווה לאחרונה מצד הגרוש שלה, קניה ווסט, אשר חשף לאחרונה את שמו של בית הספר אליו הולכים ארבעת ילדיהם המשותפים. בעקבות הצעד הזה קים נאלצה לשכור לילדיה צוות אבטחה נוסף שילווה אותם ללימודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה