רכילות עסקית

בזוס בתרומת ענק: למי יתרמו 710 מיליון דולר?

קרן משפחת בזוס ובראשה מייק וג'קי בזוס, הוריו של השלישי ברשימת עשירי תבל, מכריזה על הבטחה של 710.5 מיליון דולר למרכז הסרטן פרד האצ'ינסון בסיאטל על פני עשור
מערכת ice | 
ג'ף בזוס, אמאזון (צילום Magma Images, pexels, מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ף בזוס, ויקיפדיה/Joe Mabel)
מייק וג'קי בזוס, הוריו של מייסד אמזון, ג'ף בזוס, ראשי קרן משפחת בזוס ללא מטרות רווח שהוקמה בזכות העושר המופלא של בנם, הודיעו על התחייבות פילנתרופית שאפתנית מאוד עבור מרכז הסרטן פרד האצ'ינסון בסיאטל, מדווח בלומברג.
במהלך העשור הקרוב, הקרן מתכננת לתרום 710.5 מיליון דולר מרחיב עיניים למרכז הטיפולים. הכסף יוקדש לחקר הסרטן במוסד, שקרן משפחת בזוס תמכה בו זה מכבר. בשנת 2016, הקליניקה לאימונותרפיה משפחתית של בזוס פתחה את שעריה, וההבטחה העדכנית יותר תתבסס על מחקר המרפאה בתחום האימונותרפיה.

מייק בזוס מצוטט בהצהרה לעיתונות על ההתחייבות: "המדע, במיוחד מחקר הסרטן והנגיפים, נמצא בנקודה כה מרכזית כרגע. אנו מקווים שההשקעה שלנו בהאצ' תוביל לתשובות לשאלות הרפואיות הדחופות ביותר. אנו גם מקווים שזה יתן השראה לאחרים להצטרף אלינו כעת בעיסוק מדעי ורפואי פריצות דרך". ליתר דיוק, הכסף יממן גיוס של חוקרי סרטן חדשים למוסד, וכן הקמת מתקן חדש נוסף. 
באופן אידיאלי, רוח של תחרות יכולה לעורר מיליארדרים ופילנתרופים אחרים לנסות לעמוד בראש ההבטחה של קרן משפחת בזוס. כפי שאומר ג'קי בזוס בהצהרה, ההתחייבות יכולה לשמש "קריאה לפעולה לתמוך במדע ולהיות חלק מפריצות הדרך הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה