עסקי ספורט

בזוס בדרך ל-NBA? זו הקבוצה שירכוש עם שאקיל אוניל

המיליארדר הניצב בצמרת עשירי העולם, מעוניין להגיש הצעה שתתחרה בזו של מנכ"ל דיסני לשעבר כדי לרכוש את הקבוצה מאריזונה וגם את קבוצת ה-WNBA של הזיכיון
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס, pexels)
רוברט סארבר הבעלים של פיניקס סאנס ומרקיורי הודיע ​​בחודש שעבר שהוא מוכר את שתי הקבוצות. זה בא בעקבות חקירת צד שלישי שגילתה שסרבר ביצע מספר עבירות במקום העבודה, כולל השמצות גזעניות וסקסיסטיות לעובדים. סארבר הושעה לשנה מפעילות הקבוצה ונקנס ב-10 מיליון דולר.
לאחר ששמו של מנכ"ל דיסני לשעבר בוב איגר עלה בהקשר לרכישת הקבוצה, נראה שהוא לא היחיד במרוץ. שאקיל אוניל אמר לאחרונה ל-TMZ Sports שהוא ישמח להיות הבעלים של הסאנס - אם כי, עם מיליארדרים אחרים שיהיו מעורבים בעסקה, כדי שניתן יהיה לממן עסקת מיליארדים שכזו.

ג'ף בזוס, אחד מעשירי תבל, סומן כקונה פוטנציאלי, כמו גם מייסד אורקל לארי אליסון ולורן פאוול ג'ובס, אלמנתו של סטיב ג'ובס. אוניל אמר שהוא "ישמח לדבר עם" בזוס על הצטרפות לצוות הבעלות שלו. כפי ששאק יודע מימי המשחק שלו, לעתים קרובות נדרש חבר חזק לקבוצה כדי לזכות בתואר.
"אבל באשר לנסות להחזיק קבוצה שלמה לבד ולהתמודד מול - הרשו לי לומר לכם משהו, אני מפחד מביג מן ג'יי.בי. שאק אוניל מפחד מביג מן ג'יי.בי", אמר אוניל. סארבר פרסם הצהרה כי הוא חושב שהוא יכול לקחת את ההשעיה שלו ו"להתמקד, לתקן ולהסיר את המחלוקת האישית שלי מהקבוצות שאני וכל כך הרבה אוהדים אוהבים". הוא הוסיף כי "התברר עד כאב שזה כבר לא אפשרי" והודיע ​​על החלטתו למכור את הקבוצה.
אוניל שיחק גם בסאנס במהלך סוף הקריירה שלו, מ-2007 עד 2009. זה היה זמן קצר לאחר שסארבר רכש את הקבוצה, וסביר להניח שאו'ניל עדיין מכיר הרבה אנשים בארגון. יש הרבה עניין עבור צמד קבוצות שהוסרו רק שנתיים מהגמר של הליגות שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה