השוק

מנכ"ל דיסני בדרך ל-NBA? זו הקבוצה שהוא רוצה לקנות

בוב איגר, מי ששימש האיש החזק בדיסני מוערך כבעל שווי הנקי של 350 מיליון דולר בלבד; מכירות בעוד קבוצת ה-NBA בה הוא חושק מוערכת ביותר מ-2 מיליארד דולר. האם ישיג את הסכום הדרוש?
מערכת ice | 
בוב אייגר בעבר מנכ"ל דיסני חושף מדוע ויתר על טוויטר (צילום ויקיפדיה, freepik)
רק לאחרונה, ארצות הברית סערה כאשר חקירה מצאה את הבעלים של קבוצת ה-NBA פיניקס סאנס ואחותה מליגת ה-WNBA לנשים פיניקס מרקיורי, רוברט סארבר, אשם בהתנהגות בלתי הולמת במקום העבודה.
התנהגותו כללה שימוש במילה "כושי" מספר פעמים, ביצע "התנהגות לא שוויונית" כלפי עובדות, שיתוף הערות לא הולמות וצעקות וקללות על עובדים. ה-NBA הגיב בהשעייתו של סארבר לכל העונה וקנס אותו ב-10 מיליון דולר בסך הכל.
כחלק מההשעיה, סארבר לא יכול להיות מעורב בפעילויות כלשהן סביב הסאנס או מרקורי. כעת, פחות מחודש לאחר השעייתו, סארבר החליט כי ינסה למכור את שתי הקבוצות. קונה פוטנציאלי אחד כבר יש לו, מנכ"ל דיסני לשעבר, בוב איגר.
סם אמיקו מ-Hoops Wire שיתף שאיגר הביע עניין ברכישת הקבוצה לפני כשנה. באותו זמן, סרבר כמעט מיד ירה את הרעיון הזה, ואמר שיש לו "אפס עניין" במכירת הקבוצה. כמובן, זה היה לפני שנפתחה חקירה על התנהגותו של סארבר.
איגר, שהוא חבר טוב של הפוינט גארד של הסאנס כריס פול (וקומישינר ה-NBA אדם סילבר), כנראה יזדקק לעזרה כספית כדי לרכוש את הסאנס ומרקורי. השווי הנקי של איגר הוא רק כ-350 מיליון דולר, נתוני ה-NBA האחרונים שפורסמו העריכו את הזיכיון מאריזונה ביותר מ-2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה