רכילות עסקית

יו"ר הדירקטוריון נפרד משופרסל: "מחויב להיות נאמן לערכיי"

יקי ודמני במכתב לעובדי ועובדות רשת הענק ועקץ את ההחלטה לסיים את תפקידו: "יש רגעים בהם אדם מחויב להיות נאמן לערכיו ,לדרכו ולהשקפת עולמו ולא להשתנות, אני מאמין ששופרסל חזקה, לא הייתה ולא תהיה מושפעת מעזיבתו של אדם, יהיה תפקידו בכיר ככל שיהיה"
מערכת ice |  1
יקי ודמני (צילום פייסבוק/יקי ודמני)
אחרי המהלך הדרמטי בדירקטוריון שופרסל, שהביא להדחתו של היו"ר יקי ודמני שהחליט לאמץ את ההחלטה שלא ימשיך בתפקידו, הוא פנה הבוקר (שלישי) בהודעה לעובדי ועובדות שופרסל והתייחס להחלטה שהובילה לסיום דרכו עם עקיצה לדירקטוריון ששלח אותו הביתה.
"עובדות ועובדי שופרסל היקרים", פתח ודמני את מכתבו. "בשעות הערב המאוחרות הודעתי על התפטרותי מתפקיד יו"ר דירקטוריון שופרסל. יש רגעים בהם אדם מחויב להיות נאמן לערכיו ,לדרכו ולהשקפת עולמו ולא להשתנות גם אם מדובר במחיר אישי".

עוד הוסיף: "חבל לי שתקופת עבודתנו המשותפת הייתה רק שנה וחצי, אבל זכיתי בתקופה הזו להכיר עובדות ועובדים מסורים שגאים במקום עבודתם. שופרסל הינה משפחה שבה משלבים חיים משותפים נשים וגברים, עולים חדשים וותיקים, צעירים ומבוגרים ובני כל הדתות וכל זאת בהרמוניה וכיבוד הדדי שהלוואי והיו דוגמא לאחרים אני מאמין ששופרסל חזקה, לא הייתה ולא תהיה מושפעת מעזיבתו של אדם, יהיה תפקידו בכיר ככל שיהיה".
לסיום הוסיף: "אומרים ש"העולם קטן" ואנשים נפגשים ולא נפרדים. אני מאמין בגישה הזו ואולי שוב ניפגש. כמו שאמרתי בכנס האחרון, תרגישו חופשי לפנות אלי בכל בעיה שאינה קשורה לחברה ואנסה כמיטב יכולתי לסייע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואיזה חברה שניהל בעברו הוא לא הרס??
    ארז 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולו רוח וצלצולים...
    סגור