מינויים

דרמת ענק בשופרסל: יו"ר הדירקטוריון הולך הביתה

הוועדה המיוחדת שהקים דירקטוריון ענקית הקמעונאות, שהורכבה מ-4 דחצ"ים החליטה שלא להמליץ היו"ר המכהן על יקי ודמני לחידוש כהונתו ובעקבות כך, ודמני החליט להתפטר מתפקידו. הדירקטוריון בחר ברן גוטפריד ליו"ר זמני
מערכת ice |  5
יקי ודמני יו"ר שופרסל (צילום מאיה קפל, פלאש 90/ יוסי אלוני, יונתן זינדל)
ועדת הרכב הדירקטוריון, שמונתה על ידי דירקטוריון שופרסל, אשר כוללת את כל ארבעת הדח"צים של שופרסל, מיכל קמיר, איריס שפירא ילון, אלדד אברהם וגדעון שור, החליטה להמליץ לדירקטוריון החברה להמליץ לאסיפה הכללית לחדש את מינוים כדירקטורים של ד"ר איילת בן עזר, יואב שלוש ורן גוטפריד.
הועדה החליטה פה אחד שלא להמליץ על יו"ר החברה, יקי ודמני להמשך כהונת דירקטור בשופרסל. דירקטוריון שופרסל אישר ברוב קולות (שני דירקטורים ובתוכם יו"ר דירקטוריון החברה נמנעו והשאר הצביעו בעד) את החלטת הועדה. בשל כך כאמור, יו"ר הדירקטוריון של שופרסל, יקי ודמני הודיע לחברי הדירקטוריון כי בעקבות החלטת הדירקטוריון לאמץ את החלטת הועדה, החליט בלב כבד לסיים את כהונתו כיו"ר החברה.

דירקטוריון החברה החליט למנות את רן גוטפריד ליו"ר דירקטוריון זמני של החברה. דירקטוריון שופרסל הודיע היום שעדכן את המנכ"ל הנכנס, עופר בלוך, על החלטתו זו והביע בו אמון מלא ובטחון כי יצליח בתפקידו להביא את החברה לצמיחה ולהישגים נוספים. הדירקטוריון הודה ליקי ודמני על תקופת כהונתו כיו"ר החברה ואיחל לו הצלחה.
ודמני כתב במכתב לעובדי ועובדות הרשת: "בעקבות החלטת ועדת ההרכב מטעם דירקטוריון שופרסל, שלא להמליץ עלי בפני האסיפה הכללית הקרובה כמועמד לדירקטור, ואימוץ ההחלטה ע"י רוב חברי הדירקטוריון, מצאתי לנכון להודיעכם כי החלטתי לסיים את תפקידי כיו"ר קבוצת שופרסל. לפני כולם, חשוב לי להודות באופן אישי לעובדות ועובדי שופרסל המסורים, שהייתה לי את הזכות להכיר ולעבוד איתם".
עוד כתב לסיום: "ברצוני להודות לכם על התמיכה במהלכים שהובלנו במשותף עד היום, שנועדו להניח בסיס טוב יותר של צמיחה של החברה לטובת עובדיה, לקוחותיה, ספקיה ובעלי המניות שלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בורח בזמן רק בודדים קונים
    Yl 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המקום היחידי ש יש מקום בשפע לחניה זה בסופרסל דיל וזה אומר הכל
    סגור
  • 4.
    לפחות עשה סדר שם והעיף את מי שהיה צריך להעיף
    יקי שאפו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות עשה סדר שם והעיף את מי שהיה צריך להעיף
    סגור
  • 3.
    מה כאן בדיוק ה'דרמה'? אז הולך הביתה. (ל"ת)
    יורם ברו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איש לא טוב
    אבי מעובדי החברה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שהלך..איש שבא להרוס בסיס טוב
    סגור
  • 1.
    גם משה רבינו
    שמעון 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם אם הוא כבד דבור וכבד לשון אמשיךלהקשיב לו עד יומו האחרון בערוץ, אך מוטב שיחשוף אם זו בעיה רפואית,
    סגור