רכילות עסקית

כתב קשת 12 התארח בוולדורף אסטוריה ומי ביקש סלפי?

נדב בורנשטיין התארח במלון היוקרה בירושלים כדי לנסות בעצמו את 'ארוחת התה' המוגשת במלון. העיתונאי התרשם כל כך שלא הפסיק לתעד את הארוחה ולקינוח הצטלם עם מנכ״ל המלון אבנר און
מערכת ice |  3
אבנר און ונדב בורנשטיין (צילום טל מרום)
נדב בורנשטיין, העיתונאי והמגיש הפופולארי של רצועת הלילה של קשת 12 'חי בלילה', חיפש את הדברים המדליקים שיש לחורף, ועל כן בחר לקפוץ למלון היוקרה וולדורף אסטוריה בירושלים, כדי לנסות בעצמו את 'ארוחת תה המנחה' המסורתית שמוגשת ממש כמו בבריטניה.
מדובר בארוחה ייחודית עם ההגשה האלגנטית וכלי הפורצלן, השירות האישי, מבחר עצום של סוגי תה המלווה בטקס שלם כולל שעון חול שמראה על זמני ההמתנה המומלצים לדרגות השונות של התה וכמובן עם כל המטעמים, הכריכים והעוגות. בורנשטיין התרשם ולא הפסיק לתעד את הארוחה ולהרעיף שלל מחמאות למלון ולעידן חדד השף קונדיטור האחראי לכל זה.

לקינוח הצטלם עם מנכ״ל המלון הוותיק אבנר און שקיבל סלפי ולאחר מכן אמר: "תמיד כיף לארח אנשים המגיעים מרחוק במיוחד לארוחת התה במלון שלנו - וולדורף אסטוריה ירושלים".
עוד אמר: "אני גאה בצוות המלון ובשף קונדיטור עידן חדד שהצליח ליצור חוויה נהדרת שמעניקה לאורחים טעימה מחוץ לארץ - אבל בירושלים. אני מזמין את כל עם ישראל, לבוא לירושלים וליהנות מהמלון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מפרסמים זבל ממומן. אתר מכוער, שני מכוערים (ל"ת)
    אתר פח 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    אחת הידיעות המפגרות שקראתי בחיי (ל"ת)
    אורן 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כתבת יח"צ מהזן הנמוך.
    ששון 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הייתי שם לפניי חודש. במילה אחת. אכזבה.
    סגור