כסף וצרכנות

זו החברה שתספק לשחקני מכבי תל אביב ארוחות בריאות

חברת PRO MEAL המספקת אוכל מוכן ובריא במשלוחים עד הבית, תספק לשחקני הקבוצה ארוחות בכל רחבי הארץ בהתאם ללו"ז השבועי העמוס ותלווה כל שחקן ושחקן בתזונה מותאמת. שיתוף הפעולה בשווי 200 אלף שקל
מערכת ice | 
מכבי תל אביב (צילום מכבי תל אביב האפליקציה הרשמית)
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הודיע היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם חברת PRO-MEAL, שתספק ארוחות ותפריט בריאות מותאם למכבי Playtika תל אביב בעונת 2021/22. על פי הודעת המועדון: חברת PRO-MEAL מביאה קונספט חדש ומרגש של אוכל מוכן, בריא ומאוזן במשלוחים עד הבית. במסגרת שיתוף הפעולה: מעורבות אוהדים ופעילויות בדיגיטל ובקהילה. שיתוף הפעולה מוערך בכ-200 אלף שקל.
PRO MEAL הוא קונספט חדש של אוכל מוכן, בריא ומאוזן במשלוחים עד הבית. השימוש הוא בחומרי גלם טריים, ללא תוספי מזון ומוצרים מעובדים, כאשר כל התפריטים נכתבו על ידי תזונאים מנוסים ומתמחים בתחומם.
במסגרת שיתוף הפעולה, החברה תספק לשחקני הקבוצה ארוחות בכל רחבי הארץ בהתאם ללו"ז השבועי העמוס ותלווה כל שחקן ושחקן בתזונה מותאמת בשיתוף פעולה עם הצוות של מכבי Playtika תל אביב.
במסגרת הפעילויות שיתקיימו בשיתוף הפעולה: מעורבות אוהדים, פעילויות בפלטפורמות הדיגיטל של מכבי ובפעילות הקהילתית – #MACCABISPIRIT
ראש תחום הכושר הגופני רגב פנאן: "שיתוף הפעולה עם חברת PRO-MEAL מהווה חלק חשוב בהתאוששות השחקנים והביצועים הספורטיביים. אנחנו רואים בכך תרומה מקצועית רצינית ביותר בשמירה על ההרכב הגופני של השחקנים שלנו. PRO-MEAL נחשבת לכוח עולה בעולם תזונת הספורט ואנחנו גאים על שיתוף הפעולה עימם".
רקפת אריאלי, תזונאית הקבוצה, הוסיפה: "התפקוד המיטבי של השחקנים תלוי, בין השאר, בהקפדה יתרה על תפריט תזונה מותאם אישית. גם לבריאות הכללית, העמידות לפציעות וההתאוששות המהירה מהן, יש קשר הדוק לתזונה איכותית ומתאימה. בשל כך, נבחרה חברת PRO-MEAL לספק לשחקני מכבי Playtika תל אביב ארוחות איכותיות, שיספקו להם את המרכיבים הדרושים להצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה