רכילות עסקית

צחי חג'ג' מפרגן לאשתו: "הוכיחה לכל העולם שמום קיים רק כשאתה מכיר בו כמום"

רותם חג'ג', אשתו של איש הנדל"ן זכתה לככב על שער 'לאשה' בו חשפה את הסוד הגדול שלה - המום עימו נולדה, שלוש אצבעות בלבד בכף הרגל, ובעלה לא הפסיק להחמיא: " לא צריך להיות מושלם, צריך להיות שלם, והשלמות היא רק, ואך ורק בראש, אוהב אותך וגאה"
כפיר אדר |  3
צחי חגג רותם כהן חגג (צילום שוקה כהן)
איש העסקים והנדל"ן צחי חג'ג' לא עמד הפעם באור הזרקורים, אלא אשתו רותם חג'ג', שנבחרה לככב על שער המגזין הוותיק והפופולארי 'לאשה', במסגרתו זכתה לשתף בסוד הגדול שלה שהסתירה במשך שנים וכעת משתפת.
רותם חג'ג' הופיעה על השער של עיתון לאישה ושם הובא עימה ראיון בו מספרת על קריירת הדוגמנות לצד הנכות שנולדה עם שלוש אצבעות בלבד בכף הרגל, כאשר בעבר היא ביקשה להסתיר זאת והיום היא כבר לא נרתעת ומספרת בגלוי.
כמו כן היא סיפרה על עיסוקיה כקואצ'רית וחייה לצד בעלה, איש העסקים והנדל"ן וכן עוד נקודות חשובות שהיא רוצה להעביר. על כך, צחי חג'ג' לא נותר אדיש כלל ובירך את אשתו במילים חמות לכבוד ההופעה על שער המגזין.
חג'ג' כתב: "הנך יפה רעייתי ומום אין בך, אשתי המוכשרת שהוכיחה לכל העולם שמום קיים רק כשאתה מכיר בו כמום. לא צריך להיות מושלם, צריך להיות שלם, והשלמות היא רק, ואך ורק בראש, אוהב אותך וגאה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כנראה אחרי לין שפתחה רגליים לכל החברים של צחי ....
    מי שעשה אותו 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם בעלת מום היא מושלמת ביחס למי שגידלה לצחי קרניים עוד בכפר יונה.. וכשהיא ניסתה לפתוח רגליים גם בשבילי הבנתי את הבעיה האמיתית..גם לצחי יש מום והוא קטן מאוד מאוד...
    סגור
  • 2.
    שאפו. איזה אחלה גבר (ל"ת)
    עוזי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה אנשים מדהימים
    שני 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש כתבה מרגשת ..מאחלת לשניכם תמיד חיים טובים ומאושרים..את אישה מעוררת השראה ..אישה חזקה שנותנת כוח לאחרים ..מלאת בטחון ועוצמה ..החסרונות רק חיזקו אותך להיות מי שאת ..לכול אדם יש חסרונות בדברים שונים ..אין מושלמים.. את מהממת איך שאת ..יפה בכול מצב! ולגבי הפרסום של בעלה באמת כול הכבוד..שאתה לצידה ותומך בה ומצדיע לה ..שכולם ילמדו איך להתנהג ..אתה בן אדם אנושי מעבר להיותך איש עסקים כול הכבוד!
    סגור