רכילות עסקית

אנוטקה קוטפת הישג מרשים: שיתוף הפעולה עם המותג המוביל נחשף

חברת אנוטקה הכריזה כי היא נבחרה להפיץ ולשווק בבלעדיות בישראל את מותג הג'ין הספרדי המוביל – Nord?s. גיא בליס מנכ"ל חברת אנוטקה:  "מותג זה זוכה להצלחה עולמית כבירה וגם בארץ הוא זוכה לאהדה בקרב קהל לא מבוטל"
מערכת ice | 
גיא בליס (צילום שי בן אפרים)
אנוטקה, חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג', הודיעה היום (שלישי) כי היא נבחרה לשווק ולהפיץ בבלעדיות בישראל את  Nordes, מותג הג'ין הספרדי המוביל. במסגרת שיתוף הפעולה עם מותג הג'ין הספרדי, בחודשים הקרובים צפויות להתקיים השקות רבות בישראל.  
ג'ין נורדס (Nordés), ידוע כמותג ג'ין ספרדי שמקורו מחבל גליסיה שבצפון-מערב ספרד, הזוכה לפופולריות בכל העולם. בידולו מתבטא בטעמו המיוחד ביחס לסוגי הג'ין המסורתיים, זאת בשל העובדה כי תהליך הפקתו מתבצע בעיקר מענבי אלבריניו. מדובר בזן מקומי של ענבים לבנים המאפיינים את האזור בו הוא מיוצר. 
בעת תהליך הייצור, משתמשים גם בצמחי תיבול מקומיים מאזור גליסיה, כגון אקליפטוס, לבנדר, עלי דפנה, ומנטה אשר יוצרים משקה ג'ין קליל אשר אינו מתאפיין במרירות או חריפות בולטת בדומה למשקאות הג'ין המסורתיים. 
גיא בליס מנכ"ל חברת אנוטקה, מסר: "אנו שמחים לצרף לפורטפוליו המשקאות האלכוהוליים שלנו את מותג נורדס הספרדי. סצנת הג'ין בארץ מתחזקת משנה לשנה באופן מתמיד כך שהעיתוי לחיבור ביננו נכון במיוחד, הן לשוק הפרטי והן למקצועי.
מותג זה זוכה להצלחה עולמית כבירה וגם בארץ הוא זוכה לאהדה בקרב קהל לא מבוטל. כעת, משימתנו היא לחזק את המותג ולחשוף אותו בפני קהלים נוספים הצפויים להתאהב בסדרת המוצרים הייחודית של המותג, כין אם כמרכיב נלווה לקוקטיילים, או כמשקה   Stand -alone".
עוד ציין גיא בליס, מנכ"ל חברת אנוטקה: "ג'ין נורדס שובר את כל הסטנדרטים הודות ליחודיותו- באופיו, בטעמיו ובניחוח האופיינים רק לו. תרבות צריכת הג'ין בישראל צומחת ומתחזקת כך שכחברה יבואנית אנו מבטיחים הפתעות מסקרנות במיוחד גם לקהילת חובבי הג'ין בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה