רכילות עסקית

המדען הישראלי קנדי עזב את OpenAI - ויהפוך למתחרה שלה

איליה סוצקבר עזב את חברת OpenAI וכעת הוא מקים סטארטאפ חדש שאמור להתחרות בה. זאת כאשר משרדי החברה החדשה יהיו בפאלו אלטו וגם בתל אביב

מערכת ice | 
OpenAI (צילום shutterstock)
המדען הישראלי-קנדי שמתמחה במדעי המחשב, איליה סוצקבר, יליד 1986 הוא מדען בתחום מדעי המחשב שמתמחה בכל נושא הבינה מלאכותית הוא כיהן כמדען הראשי של חברת OpenAI עד לפני כחודש.
היום (רביעי), פרסם סוצקבר בעמוד של הסטארטאפ החדש שלו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בוא הוא פרסם לראשונה את העסק החדש שלו וגם את גיוס העובדים הראשון של הסטארטאפ החדש, Safe Superintelligence Inc.
 
כזכו, סצוקבר עזב את OpenAI לאחר עשור שעבד בה, ולאחר שהתפרסם כי הוא היה חלק מהניסיונות לגרום לעזיבתו של סם אלטמן ואף להדחה הקצרה שלו. כאשר התפטר סוצקבר הוא כתב: "אחרי כמעט עשור, קיבלתי את ההחלטה לעזוב את OpenAI. המסלול של החברה היה לא פחות מנס, ואני בטוח ש-OpenAI יבנה AGI שהוא גם בטוח וגם מועיל תחת הנהגתם של @sama ,@gdb ,@miramurati ועכשיו, בהנהגת המחקר המצוינת של @merettm".
"זה היה כבוד וזכות לעבוד יחד, ואני אתגעגע מאוד לכולם. כל כך הרבה זמן, ותודה על הכל. אני נרגש לקראת מה שיבוא אחר כך - פרויקט שמאוד משמעותי עבורי באופן אישי, עליו אחלוק פרטים בבוא העת". הוסיף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה