רכילות עסקית

משה אשכנזי נבחר בשלישית להוביל את קמפיין זוגלובק

הסטנדאפיסט נבחר שנה שלישית ברציפות לפרזנטור החברה והצטלם לקמפיין סדרת התבשילים הביתיים MADAM PEREZ מבית החברה. באו לבקר את השחקן על הסט: יו"ר החברה, מנכ״ל החברה, סמנכ"לית הפיתוח וסמנכ"לית השיווק
מערכת ice | 
קמפיין תבשיל ביתי זוגלובק (צילום מנחם ואיתי רייס)
לאחר שבאוקטובר האחרון עבר עם משפחתו לתאילנד, השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי חזר לגיחה בארץ במהלכה הצטלם לקמפיין של חברת זוגלובק. זאת השנה השלישית ברציפות בה חוזר משתתף רוקדים עם כוכבים לשעבר למקום הפרזנטור של החברה. 
הפרסומת בהשתתפות הסטנדאפיסט התמקדה בסדרת התבשילים הביתיים MADAM PEREZ מבית זוגלובק. על סט צילומי הפרסומת של החברה אשר הצטרפה לחברות רבות בשוק והעלתה את מחירי מוצריה הגיעו לבקר אלי זוגלובק, יו״ר זוגלובק, רונית זוגלובק, סמנכ״לית פיתוח וחדשנות, רן אקרמן, מנכ״ל זוגלובק וליאת גילר, סמנכ״לית השיווק.
ליאת גילר סמנכ״לית השיווק של זוגלובק בירכה על בחירתו של אשכנזי לפרזנטור בשלישית: ״אנו נרגשים להמשיך לשנה שלישית עם השחקן המוכשר והאהוב משה אשכנזי" והוסיפה: "בפרסומת החדשה נקדם את סדרת התבשילים הביתיים של סדרת MADAM PEREZ מבית זוגלובק, התבשילים נותנים מענה מושלם לארוחה ביתית טעימה ומזינה, במחיר נח ובקלות הכנה, גם בימים עמוסים, שבהם יש לכולנו פחות זמן".
התבשילים הם פרי פיתוח ארוך של חטיבת החדשנות של זוגלובק וכוללים: מרק לקוסקוס עם עוף, רוטב בולונז, קציצות ברוטב עגבניות, צ'ילי קון קרנה, עוף בקארי אדום, עוף סצ'ואן וקארי מסמאן בקר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה