רכילות עסקית

שלום מיכאלשווילי ורכבי היוקרה: העסקה החדשה של הקומיקאי האהוב

לאחר שבחר ב- VOYAH FREE כרכבו האישי לפני מספר חודשים, מטרו  בחרה בשלום מיכאלשווילי להיות פרזנטור המותג בישראל. "הבחירה בשלום הייתה טבעית שכן הוא בעל VOYAH בעצמו ומכיר מקרוב את החוויה"
מערכת ice | 
שלום מיכאלשווילי (צילום אור דנון)
מטרו מודיעה הבוקר (ראשון) כי כוכב מה קשור, שלום מיכאלשווילי נבחר להיות הפרזנטור החדש של VOYAH, מותג רכבי היוקרה מבית קונצרן "DONGFENG". שלום רכש לפני מספר חודשים את ה-  VOYAH FREE היוקרתי, כך שהחיבור למותג היה טבעי ביותר. 
בקמפיין חדש שעתיד לעלות בימים הקרובים , ישתפו פעולה לראשונה על המסך שלום ואשתו, ענבל שלוי, בפרסומת ייחודית ל- VOYAH FREE. לקמפיין הרחב שיעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות וברשתות חברתיות, נכתב קריאייטיב מדויק שתואם את השילוב בין המותג היוקרתי והפרזנטור החדש. 
מנכ"ל מטרו, תומר קומרוב:"אנו שמחים על הצטרפותו של שלום למשפחת מטרו  ובטוחים שהוא יוביל את קידום המותג בישראל בהצלחה. הבחירה בשלום הייתה טבעית שכן הוא בעל VOYAH בעצמו ומכיר מקרוב את היתרונות הרבים והייחודיות של הרכב שמציע חווית פרימיום ייחודית ובלתי מתפשרת".
בימים האחרונים, נודע כי שלום מיכאלשווילי לא רק עוסק בלהיות פרזנטור של רכבי יוקרה, אלא הוא עובד, יחד עם שני השליש האחרים של "מה קשור", ציון ברוך ואסי ישראלוף, על סרט המשך ל"לשחרר את שולי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה