רכילות עסקית

כמו בסרטים: האם חברת הסטארט אפ פיצחה את המתכון לחיי נצח?

חברהDeepBrain AI  מבקשת לרתום את טכנולוגיית הבינה המלאכותית לצורכי הנצחה. באמצעות השירות החדש של החברה האבלים יוכלו ליצור דמות דיגיטאלית בדמותו של המנוח. אז כמה עולה השירות?
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
על רקע ההתפתחות האסטרונומית של טכנולוגיית הבינה המלאכותית בשנים האחרונות, גם תחום הנצחת המתים מבקש לעשות בה שימוש. חברה הסטארט-אפ הדרום קוריאנית מציגה שירות חדש. יצירת דמות דיגיטאלית של האדם המת בעזרת צילומי וידאו של המנוח.
חברה DeepBrain AI אשר הצליחה לגייס יותר מ-44 מיליון דולר בסבב הגיוס האחרון שלה. תמורת 50 אלף דולר החברה תיצור עבור הלקוח אווטאר בדמותו של האדם שנפטר אותו הן מבקשים לשמר תוך חיקוי תווי פניו, קולו וגינוניו. כל זאת באמצעות צילומי וידאו של אותו אדם, שירות אשר גם הוא נכלל במחיר. מייקל יונג, סמנכ"ל הכספים של החברה טען כי החברה מסוגלת ליצור את הדמות בדמיון של  ל-96.5% לאדם המקורי.
פסיכולוגים הביעו חשש מהטכנולוגיה החדשה, לטענתם תהליך האבל רווי עליות ומורדות ולכן יש להתייחס לנושא ברגישות גדולה. מעבר לכך, לראות את האדם שזה עתה מת יכול להיות מטריד עבור קרוביו. 
אירוע זה מגיע לאחר שאדם בשם ג'יימס ולאהוס יצר צ'אטבוט אינטרקטיבי על מנת לשמר את זיכרונו של אביו שנפטר ממחלת הסרטן בשנת 2017.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה