רכילות עסקית

לא רק אנה ארונוב ועינב בובליל: המפורסמות שנכחו באירוע נחשפות

מותג הטיפוח "ARGANIA" ערך אירוע מיוחד לרגל יום האישה שבו נכחו הפרזנטוריות דניאל עמית, עינב בובליל, אנה ארונוב, מירן בוזגלו ונוספות. בהמשך האירוע, נכחה עיתונאית ערוץ 13 חן זנדר שסיפרה על הכאב שחוותה ב-7 באוקטובר לצד ההיריון המרגש
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
מותג הטיפוח "ARGANIA",  קיים הבוקר (שני) אירוע מיוחד לרגל יום האישה, שיחול ב-8 במרץ, בנוכחות נבחרת השגרירות שלהם בהן: דניאל עמית, עינב בובליל, אנה ארונוב, מירן בוזגלו, דורין דותן בחודש ה-9 להיריונה, קרן שחם ועוד. 
שיא האירוע היה כאשר האמהות של כוכבות הביצה הפתיעו אותן והצטרפו אליהן ליום המיוחד שנערך היום (שני) על ידי מותג הטיפוח "ARGANIA". אותו מהלך מפתיע, ריגש מאוד את המפורסמות, ובהמשך האירוע של מותג הטיפוח התקיימה הרצאית של העיתונאית וכתבת התחבורה של ערוץ 13 חן זנדר, בנושא סיפורה האישי שעברה בחודשים האחרונים כשהיא בחודש ה-8 להיריונה.
כזכור, חן זנדר קיבלה בשורה מרה ב-7 באוקטובר כאשר נודע לה כי אחותה הקטנה נועה, בת ה-22 נרצחה על ידי מחבלי חמאס במסיבת הטבע ברעים. שפוסט שהעלתה בחודש אוקטובר, כתבה זנדר על התחושות והכאב: "היום אחרי שבועיים אני חוזרת לשטח, לשגרה, אם בכלל אפשר להגדיר את זה ככה, הרי השגרה של כולנו כאן השתנתה... נועה היתה מאוד גאה בעבודה שלי ומספרת עליה לכל מי שפגשה".
עוד הוסיפה: "הלוואי ויכולתי לספר לה כמה היא חסרה לי עכשיו, לספר לה שאני חוזרת עם לב שבור ונפש מצולקת אבל בידיעה ברורה שגם עכשיו היא שמחה בשבילי. אחותיקי, את איתי, בתוכי, לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה