טלוויזיה

עינב בובליל בוידוי: "אוכלת פג תוקף, מחר אכין מזה ריבה"

עינב בובליל תופיע הערב בפרק של "אוטו אוכל VIP". בובליל ואמה, חושפות בפרק הצצה להרגלי האכילה של המשפחה: "אני ואימא לא זורקות אוכל בחיים"

מערכת ice | 
עינב בובוליל (צילום ערן לם לנס הפקות)
היום (רביעי) תשודר ברשת 13 סדרת ריאליטי בשם "אוטו אוכל VIP", שבפרק הערב, הצופים יעקבו אחרי עינב בובליל, אושיית רשת, המוכרת לנו מהעונות הראשונות של "האח הגדול", ואחרי אימא, כשהן מבשלות ומספרות תוך כדי, על זה שבמשפחה שלהן לא זורקים אוכל ישר כשהוא פג תוקף, ועל זה שלא נהוג אצלהם לזרוק אוכל באופן כללי.
"כל מה שקשור בלעשות משהו טוב, אנחנו מתחברות, אני וגם אימא. אנחנו לא זורקים אוכל בחיים", התחילה בובליל בהצצה לפרק הערב. אימא של עינב התפרצה לשיחה בידיעה מרעישה: "אני משתמשת בפג תוקף".
"מה יש לך", הוסיפה לדבריה עינב והמשיכה: "אצל אימא שלי אתה יכול למצוא דברים מתאבנים. ברור, אם זה לא מלפני שלוש או ארבע שנים, זה לא נחשב. זה הצחוקים שלנו במשפחה". "הם צוחקים עלי" צחקה האם לדברי עינב והוסיפה "אני אומרת בואו תראו, זה לא מקולקל".
"בשבוע שעבר שמתי שמנת בעוגה, שפג תוקפה מלפני חודשיים, והייתה טובה וכולכם אכלתם", חשפה האם את בובליל שישר נלחצה: "איזו עוגה? אני לא אכלתי". עוד הוסיפה בובליל על הנושא כשהיא מחקה את אימא: "מה פתאום לזרוק? תביאי לי את זה. ואני שואלת אותה, אימא מה תעשי בזה? אל תזרקי, משוגעת, היא עונה לי. איך אתם אוהבים מהר-מהר לזרוק. שקט, מחר אני אעשה מזה ריבה. בואי, תראי מה אני אעשה מזה. טוב אימא", הוסיפה עינב עם חיוך על הנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה