רכילות עסקית

הפניקס חוגגת 75 שנה: הפרויקט המיוחד שיתקיים לראשונה בניו יורק

לרגל חגיגות 75 שנה לקבוצת הפניקס, התקיימה תערוכה הכוללת יותר מ-70 יצירות שטרם נראו עד כה מחוץ לישראל. אייל בן סימון, מנכ"ל קבוצת הפניקס: "הזדמנות לחלוק עם העולם יצירות שאנחנו אוהבים באחד מצמתיו המרכזיים, ניו-יורק"

מערכת ice | 
בכירי הפניקס וכריסטיס (צילום יח"צ)
אייל בן סימון, מנכ"ל קבוצת הפניקס, נפגש בסוף שבוע האחרון עם מנכ"ל כריסטיס ניו יורק, מארק פורטר, בנוגע לפרויקט אומנותי מיוחד. מדובר בתערוכת האומנות של קבוצת הפניקס אשר כוללת יותר מ- 70 יצירות ועבודות שטרם נראו עד כה מחוץ לישראל. 
אותה תערוכה תתקיים בחודש מאי לרגל חגיגות 75 שנה לקבוצת הפניקס. כאמור, התערוכה כוללת מעל 70 יצירות ועבודות שטרם נראו עד היום מחוץ לישראל. שתיים מהעבודות בתערוכה יוצעו למכירה פומבית אשר תערך בחודש מאי בכריסטיס ניו-יורק, והרווחים מהן יועברו על ידי קבוצת הפניקס לתמיכה באומנים ישראלים צעירים.
מנכ"ל כריסטיס אמריקה, מארק פורטר, התייחס למהלך המרגש של קבוצת הפניקס ואמר: "זהו כבוד גדול עבורנו להביא את התערוכה החשובה הזו לעיר ניו-יורק. מדובר באירוע שהוא שיאה של שנה של תכנון ויותר משני עשורים של עבודה עם קבוצת הפניקס, שהחלה עם מכירת אוסף האמנות האמריקאי שלה". 
עוד הוסיף: "עבדתי בשיתוף עם ישראל במשך הקריירה שלי, כולל כמה עשרות שנים במועצת המנהלים של אגודת הידידים האמריקאים של מוזיאון תל אביב לאמנות, ואני נרגש ושמח מאוד להיות חלק מהאירוע הבולט הזה".
מנכ"ל קבוצת הפניקס, אייל בן סימון, בירך אף הוא על הפרויקט המדובר: "אוסף האמנות שלנו הוא ביטוי לגאווה שאנו רואים בהיסטוריה, בתרבות וביצירתיות של האומה שלנו. התערוכה הזו של מאה שנות אמנות ישראלית היא הזדמנות לחלוק עם העולם יצירות שאנחנו אוהבים באחד מצמתיו המרכזיים, ניו-יורק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה