כסף וצרכנות

הפניקס והראל מצטרפות לשביתת הענק: "דאגה אמיתית"

בחברת הביטוח הפניקס כתבו שאמנם הם מחויבים למיליוני הלקוחות מכל קצוות הקשת הפוליטית, אך מאידך גם מחוייבות גבוהה לחברה הישראלית כולה ולכן הצטרפו לשביתה. בהראל הדגישו שזו אינה עמדה פוליטית אלא פעולה מתוך "דאגה אמיתית לעתיד החברה והכלכלה"
מערכת ice |  2
אייל בן סימון, מנכ"ל הפניקס (צילום פאביאן קולדורף, Magma Images)
חברות הביטוח הגדולות, הפניקס והראל, הוציאו כבר אתמול בלילה (ראשון) מכתב לאלפי עובדי החברה על הפסקת הפעילות כמעט לגמרי והצטרפות לקריאת פורום העסקים לשביתת הענק במשק
על פי הודעה של קבוצת הפניקס, שהעומד בראשה - אייל בן סימון - ממובילי פורום העסקים, נכתב כי מצד אחד בקבוצה מחוייבים לכלל מיליוני הלקוחות, אך בד בבד גם "מחוייבות גבוהה לחברה הישראלית כולה". לדברי הקבוצה, הם פועלים מתוך רצון  להניע את מקבלי ההחלטות לחתור להסכמות רחבות "ולמנוע קרע בעם ותוך שמירה על נייטראליות פוליטית" ועל כן קבוצת הפניקס מצטרפת להחלטת פורום העסקים "ותיקח חלק בעצירת הפעילות".

המשמעות בפניקס: לא תתקיים עבודה סדירה והחברה תפעל במתכונת מצומצמת - היינו: רק שירותים חיוניים יפעלו. בקבוצה מסרו כי ייתכן ויהיו התפתחויות נוספות אותן יעדכנו בהמשך. בקבוצה סיימו: "כולנו תקווה שהמחלוקת העזה שמעסיקה את החברה הישראלית בימים אלה תבוא על פתרונה מתוך הסכמה ציבורית רחבה - למען החברה, הכלכלה והמדינה".
גם בחברת הראל במכתב לסוכנים הבהירה כי היא מצטרפת לשביתה "בלית ברירה, בניסיון להביא לכניסה מיידית להידברות" ועל כן תפסיק את פעילותה ליום אחד - היום: "אנו פועלים מתוך דאגה אמיתית לעתיד החברה והכלכלה". בחברת הביטוח כתבו שדבריהם אינם מייצגים עמדה פוליטית, וסיכמו: "הפסקת הפעילות נוגעת לכלל הפעילויות בהראל, למעט שירותים חיוניים".
גולשים מימין זעמו על החלטת חברות הביטוח. בחשבונות הטוויטר נכתב על ידי אחד הגולשים: "חברת הפניקס שאני/אשתי וההורים שלי לקוחות שלה ומחזיקים אצלם את כל הקרנות שלנו + הביטוחים שלנו , החליטו שהקול שלי ורבים כמוני בקלפי לא שווה", אחר הוסיף: "זאת השכבה המשומנת ביותר בישראל וזה בדיוק הדבר שאנחנו נלחמים עליו בימים אלה. אל תוותרו להם, תבטלו יש לנו כח אדיר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להעביר את הכספים לחברת מור ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בושה וחרפה
    דוד 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך שזה מתחבר כמו כפפה ליד הון ושלטון ......תתביישו
    סגור