רכילות עסקית

קורנית דיגיטל בשיתוף פעולה מבורך: זה הסיוע שיוענק לניצולי הנובה

קורנית דיגיטל, המעצבת דורין פרנקפורט והמותג "Anjaly", שיתפו פעולה בפרויקט חברתי מיוחד למען ניצולי המסיבות של ה-7 באוקטובר. במסגרת הפרויקט, כלל ההכנסות של  החולצות שעוצבו יועברו לעמותת "לב בטוח", שמעניקה סיוע לניצולים
מערכת ice | 
החולצות שעוצבו (צילום ליאור קסון)
חברת "קורנית דיגיטל", המעצבת דורין פרנקפורט והמותג "Anjaly" שמציע בגדים אקולוגיים מטקסטיל אורגני, חברו לשיתוף פעולה שמטרתו איסוף תרומות עבור עמותת "לב בטוח" שקמה לאחר ה־7 באוקטובר במטרה להעניק סיוע נפשי לשורדי מסיבות ה-7 באוקטובר ללא עלות.
כחלק מהמהלך המבורך למען ניצולי המסיבות, עוצבה חולצת טי־שירט מתערובת כותנה ממוחזרת אקולוגית של אנג׳לי בשילוב הדפס איור ידני של דורין פרנקפורט. ההדפס משלב בין העגור המזוהה עם פרנקפורט ללוגו העמותה ושולב בו גם לב ירוק כסמל לתקווה.
החולצות המעוצבות מיוצרות על ידי הטכנולוגיה של חברת "קורנית", הנקראת "Atlas Max", החוסכת במים וידידותית לסביבה. כל ההכנסות ממכירת החולצות יתרמו לעמותה, כאשר מחיר כל חולצה הוא 170 שקלים וניתן להשיגה באתר אנג׳לי. במקביל לפרויקט החברתי המיוחד, עלה לאוויר קמפיין מימון המונים שיתמוך במהלך המרגש כאשר ההכנסות יופנו לטיפולים ארוכי טווח בשורדי המסיבה.
אפרת אטון, מנכ"לית עמותת "לב בטוח", המעניקה סיוע נרחב לנפגעי המסיבות, בירכה על הפרויקט החברתי: "אנחנו מודים מעומק הלב לכל השותפים בפרויקט הזה, ועוסקים יום-יום במתן סיוע וליווי נפשי לשורדי המסיבות בשבת השחורה. הסלוגן שלנו הוא 'אתם.ן לא לבד' ואנו משתדלים לשדר את זה לכל המטופלות והמטופלים שלנו בכל עת".
קלרווי סולן, קורנית דיגיטל, ציינה: "זוהי זכות עבורנו לקחת חלק בפרויקט שכל הכנסותיו יקודשו לטיפול רגשי ונפשי ארוך טווח בשורדי ה-7 באוקטובר, שרק רצו לצאת ולחגוג את החיים במסיבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה