שיווק ופרסום

ניצולי הנובה מקבלים תמיכה: זה מה שיקרה בסופ"ש הקרוב

אירוע תמיכה סגור ל- 500 מניצולי מסיבת 'נובה'- יתקיים בסוף השבוע הקרוב – חמישי עד שבת 18-20.1 בערבה התיכונה, מדובר באירוע השלישי אותו יוזמים אסף ירמי וחן שלינג העורכים מדי חודש אירוע התנדבותי לטובת ניצולי הנובה
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
אירוע תמיכה סגור, יתקיים בחאן גמלייה בסמוך ליישוב ספיר, בערבה התיכונה, ויארח כ- 500 מניצולי מסיבת 'נובה', בלב המדבר. 
האירוע, בשיתוף מועצה אזורית הערבה התיכונה, חאן גמלייה, בסיוע חברות "טמפו" ו"שטראוס", בעלי עסקים, מטפלים ומאות מתנדבים, יכלול ארוחות שנתרמו ממסעדות מכל רחבי הארץ, סדנאות כתיבה, יוגה, פילאטיס, הופעות אמנים, קבלת שבת ועוד, הכל בהתנדבות.
זהו האירוע השלישי אותו יוזמים אסף ירמי וחן שלינג מקהילת המידברן, העורכים מדי חודש אירוע התנדבותי למען ניצולי ה'נובה', על מנת להעניק להם מרחב בו הם יכולים להתחבר ולעודד האחד לשני, לקבל תמיכה, ריפוי.
אחת מניצולי 'נובה', שאיבדה את בן זוגה ושלוש חברותיה במסיבה, אומרת: "'נובה' הייתה הפעם הראשונה בה השתתפתי במסיבת טבע, ולמרות שאיבדתי בה את בן זוגי וחברותיי, הבטחתי לעצמי שזו לא תהיה המסיבה האחרונה שארקוד בה, לא משנה מה. כששמעתי שמתקיים אירוע למען ניצולי 'נובה', חששתי, אך מהרגע שהגעתי ועד לרגע שעזבתי, לא הרגשתי לבד לרגע והצלחתי גם לחזור לרקוד. אני מודה למארגנים וכמובן אגיע גם לאירוע הקרוב בערבה התיכונה. המשך קיום האירועים האלו, הוא הכרחי בכדי שנצליח אני ושאר ניצולי 'נובה' למצוא כוחות להתמודד עם הדברים שעברנו, ולהצליח לחזור לרקוד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה