השוק

כלוב הזהב נפרץ: העובדים בהייטק נהיים יותר ויותר ממורמרים

שוק העבודה בהייטק במגמת שינוי אנטי חיובי. בעבר, אם עובד חברה לא היה מרוצה, הוא פשוט היה עוזב ומשדרג את תנאיו בחברה אחרת. היום, בשל המצב, הרבה עובדים נשארים באותו מקום עבודה מתלוננים ומתמרמרים. סקר חדש קובע כי 55% מהעובדים היו רוצים לעזוב את מקום עבודתם הנוכחי ו-30% מרגישים לא שייכים

מערכת ice |  3
הייטק (צילום freepik)
מאז תחילת הקורונה, שוק העבודה הישראלי חוטף מכה אחר מכה ונע בין התמודדות עם העלאת הריבית ואינפלציה עולמית, חוקי ההפיכה המשטרית, קריסות הבנקים ועד המלחמה הנוכחית ששינתה את הכל.
בראיון לכלכליסט סיפרה עובדת הייטק כי: "עובדים ממורמרים קודם כל כי הם לא מקבלים מענה למה שהם צריכים, לא מקבלים אמפטיה, יש עכשיו תקופה שהיא מאוד קשה, אנשים בחרדה, קשיים כלכליים, תחושה מוראלית מאוד קשה, ובעת הזאת אנשים יותר ממורמרים נקודה. עם זאת, אנשים לא יעזבו מקום עבודה כאשר המנהיגות חזקה והאמון בארגון חזק. זה תלוי ביכולת של המנהיגים להכיל את העובדים ולראות אותם". 
לפי דו"ח של Great Places to Work. בארץ, מעל 55% מהעובדים רוצים לעזוב את מקום העבודה הנוכחי, 30% מרגישים חוסר שייכות למקום ו-25% מרגישים בודדים. כל זאת, קרה בעקבות המשבר הכלכלי, המשבר הפוליטי ובישראל גם המלחמה שהובילו לצניחה בגיוסי ההון, לפיטורים המוניים והקפאות גיוסים. לאחרונה אלפי עובדים פוטרו ובו זמנית, מספר המתמודדים על כל משרה הולך וגדל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא לדאוג שמו שקל לבן ליום שחור הם לא מסכנים
    טמי 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחח
    סגור
  • 2.
    חוקי ההפיכה המשטרית?! חחחח (ל"ת)
    בירד 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אכן כך המצב. כל מילה בסלע. (ל"ת)
    התוהה 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור