השוק

דואר ישראל מעלה מחירים - בפעם השנייה מזה שנה

דואר ישראל העלה לאחרונה את המחירים של המשלוחים לחו"ל בעשרות אחוזים - בפעם השנייה בתקופה האחרונה. "בשנה האחרונה חלה התייקרות בשרשרות האספקה הבינלאומיות אשר משפיעה על כלל החברות הפועלות בתחום השילוח בישראל", מסרו מהחברה
מערכת ice |  2
דואר ישראל (צילום shutterstock)
מוכנים לשלם יותר? על רקע משבר המשלוחים לארץ בעקבות ביטולי טיסות רבים והאיום החות'י בים האדום, כעת מתברר כי חברת דואר ישראל ייקרה את עלות שליחת החבילות לחו"ל, מבלי ליידע את הצרכנים או חלק מהעובדים.
בריאיון שנתן קמעונאי ל-ynet, הוא סיפר כיצד גילה על ההתייקרות המדוברת: "אני מוכר באמזון ובאתרים נוספים, לכן אני שולח מדי יום בין 10 ל-15 חבילות לחו"ל". בהמשך הוסיף: "אתמול המחיר למשלוח שלי לארה"ב היה 10.90 לעד 100 גרם, והיום פתאום 13.70 שקל, התייקרות של 25%, באשנב ובאתר. עד 250 גרם עלה 26 שקל, עכשיו 30 שקל, התייקרות של 15%. מ-250 גרם עד 500 גרם עלה 36 כעת 39 - התייקרות של 11%".
הוא הסביר כי כאשר צלצל למודיעין הדואר וביקש לברר פרטים – לנציג השירות כלל לא היה מושג. את אותה תופעה חווה גם בסניף וגם באתר, שלא סיפק מידע בדבר ההתייקרות. מדובר בעליית המחירים השנייה בתוך שנה. כזכור, לפני שנה דואר ישראל העלו מחירים של שירותים רבים בתוך הארץ ומחוצה לה ביותר מ-20%. כמו כן, החברה ייקרה בולים, מכתב רשום ואת שירות דואר 24 ביותר מ-80%.
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "בשנה האחרונה חלה התייקרות בשרשרות האספקה הבינלאומיות אשר משפיעה על כלל החברות הפועלות בתחום השילוח בישראל. תעריפי משלוח חבילות לחו"ל נקבעים לפי קטגוריות מגוונות של משקלים ויעדים בעולם, והתעריפים בדואר יעלו בממוצע ב-17%. בדומה לשירותים נוספים בדואר ישראל, ניתן תעריף מוזל להכנת החבילה למשלוח מראש באינטרנט 'הכן מהבית'".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סניף הירקון,דואר ישראל
    א 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי פעמיים עם הזמנה מראש חיכיתי חמישים דקות
    סגור
  • 1.
    עוד אוסף של שקרנים ורמאים! (ל"ת)
    מולי 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור