השוק

סלקום מצטיידת במזומנים: השלימה גיוס של 200 מיליון שקל

הגיוס בוצע באמצעות הנפקת נע"מים לטווח קצר של שנה כשגופים מוסדיים מהגדולים בישראל לקחו בה חלק; סלקום נמכרה לא מכבר לפורטיסימו לפי שווי חברה של 2.6 מיליארד שקל
ניצן כהן | 
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום סיון פרג, shutterstock)
סלקום מצטיידת במזומנים. החברה השלימה הערב גיוס של 200 מיליון שקל באמצעות הנפקת נע"מים לטווח של שנה. המהלך של סלקום נועד להגדיל את קופת המזומנים שלה לטווח הקצר. בהנפקה לקחו חלק גופים מוסדיים מובילים.
כאמור, מדובר בגיוס חוב לטווח קצר של שנה עם אפשרות להארכה נוספת עד חמש שנים. בכך סלקום משלימה מהלך נוסף של חיזוק נזילות החברה והרחבת מקורות המימון שלה.
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "מדובר במהלך משמעותי שישמש למחזור חוב פיננסי קיים ולצרכיה השוטפים של החברה. ההנפקה, לצד שמירה על דירוג גבוה גם בתקופה מורכבת זו, מעידים על איתנותה הפיננסית של סלקום ואנו מודים למשקיעים על האמון בחברה. נמשיך ביישום התכנית האסטרטגית לחיזוק מעמדה של סלקום כקבוצת תקשורת מובילה בישראל".
נזכיר כי סלקום נמכרה לפני כחודש לקרן ההשקעות פורטיסימו לפי שווי חברה של 2.6 מיליארד שקל. המכירה למעשה הקיצה את הקץ על הבעלות של דסק"ש בחברה. דסק"ש הייתה חלק מהמייסדים של סלקום והיא נמצאת תחת חוב גדול לאחר שצחי נחמיאס רכש אותה.
סלקום נחשבה לאחת ההחזקות היותר טובות של דסק"ש מאחר והחברה הצליחה להתגבר באופן מרשים על המשבר הגדול של הענף, פרסה רשת סיבים מרשימה וההיא דומיננטית בתחום הדור החמישי בסלולר. לסלקום יש עוד שתי פעילויות מעניינות האחת הן סלקום TV שנחשבת  למחוללת תחרות בעולם הטלוויזיה הרב ערוצית ולאחרונה היא התחילה למכור חשמל כחלק מהרפורמה בשוק החשמל, רפורמה שמאפשרת לחברות פרטיות לקנות חשמל מיצרניות החשמל ולמכור אותו למשקי הבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה