השוק

דירוג עשירי ישראל: אייל עופר מצמצם את הפער מהמקום הראשון

לאורך כל השבועות האחרונים המיליארדר הישראלי מקפיד לרשום הישגים שגורמים לו לטפס בעקביות ברשימה העולמית. הונו מוערך ב-21.6 מיליארד דולר, בעוד מרים אדלסון נותרת יציבה עם 33.2 מיליארד דולר. וגם: האחים בוכמן לא זזים 
מערכת ice | 
מרים אדלסון ואייל עופר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה)
כשבוע לאחר שנפתחה השנה האזרחית החדשה, ולאחר שאזרחי העולם נפרדו לשלום משנת 2023, דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס חושף כמדי שבוע את דירוג עשירי ישראל. מרים אדלסון כוכבת הרשימה סוגרת גם השבוע רווחים נאים, בצל עסקת העתק לרכישת קבוצת דאלאס מאבריקס בסכום של 3.5 מיליארד דולר.
האישה העשירה בישראל גלגלה רווחים בשווי של 199 מיליון דולר. הונה האישי מתייצב והוא מוערך ב-33.2 מיליארד דולר כשהיא יורדת מקום אחד מטה בדירוג העולמי, בו היא ממוקמת במקום ה-44. אייל עופר ממוקם במקום השני, לאחר שהוא מטפס בעקביות בכל השבועות האחרונים. עופר רושם לאורך השבוע רווח כולל של 17 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-21.6 מיליארד דולר.
עופר הבכור רושם עלייה כללית מרשימה ביחס לשבוע שעבר, ובאופן כללי מצמצם את הפער מהמקום הראשון, כשהוא מטפס למקום ה-85 ברשימת עשירי העולם. אחיו הצעיר של אייל, עידן עופר, רושם רווח קל שבוע שני ברציפות, והפעם של 3 מיליון דולר. הונו מוערך כעת ב-15.3 מיליארד דולר כשהוא מטפס שבעה מקומות הישר למקום ה-114 בדירוג העולמי.

המיליארדר הישראלי-רוסי רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי כשהונו עומד על 9 מיליארד דולר, ורושם רווח קל של 0.08 מיליון דולר, כשהוא יורד שני מקומות למקום ה-259 בעולם. את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שרשמו רווח של מיליון דולר. הונם של האחים בוכמן מוערך כעת ב-6.8 מיליארד דולר, כשהם יורדים למקום ה-385 ברשימה העולמית.
האחים בוכמן ממוקמים קרוב ביותר לפילנתרופ יורי מילנר, שהונו מוערך ב-6.8 מיליארד דולר, לאחר שלא רשם רווחים או הפסדים השבוע, ושניצב בגאון במקום ה-403 בעולם. השביעי הוא סטף ורטהיימר, שמתייצב שבוע שני ברציפות במקום ה-438, שלא רשם רווחים או הפסדים והונו האישי מוערך ב-6.3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה