השוק

בצל המלחמה: החברה הישראלית שפותחת אתר מכירות בינלאומי

חברת דה איי ברנד הישראלית שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט' הנמכר בישראל – תחל לשווק את מוצריה גם בארה"ב, קנדה, הונג-קונג ובריטניה באמצעות אתר אונליין חדש

מערכת ice | 
תוסף תזונה (צילום שי הנסב)
חברת דה איי ברנד הישראלית העוסקת במחקר ופיתוח של תוספי תזונה משיקה  אתר און ליין בינלאומי אשר יאגד את כל מותגי הבית של החברה.  האתר יעלה השבוע בשפה העברית ובאנגלית תחת השם: the a brand והוא ישווק את מוצריו בארה"ב, קנדה, הונג-קונג, סינגפור, בריטניה, וכמובן בישראל.
לדבריי אלכס נורטרופ מייסדת החברה: "החלטנו להשקיע באתר בינלאומי בזכות הצלחת המכירות של המותגים שלנו ללקוחות ישראלים וקהילות גדולות בחו״ל. מאז ההצלחה והבלעדיות שקיבלנו גם בדיוטי פרי, הביקוש והיקף המשלוחים גדלו והבנו שיש הצדקה להשיק גרסה לאתר גם באנגלית, עם מרכז שירות בשפה האנגלית ותמחור המוצרים בדולרים".
בהמשך היא מוסיפה: "הבידול שלנו הוא בכך שאנחנו חברה שמפתחת ומייצרת תוספי תזונה עם רכיבי פטנט שקיימים רק בישראל. הגדילה וההתרחבות שלנו תמיד הגיעה מלמטה, מלקוח הקצה ועד לפנייה לשוק גדול יותר ואנחנו ממשיכות בדרך זו גם כדריסת רגל בינלאומית״

"פיל איט" לגברים ונשים (צילום: יח"צ)
בעזרת צוות מומחים שכולל מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים מרחבי הארץ, מצליחה החברה לפתח מוצרים ברמה בינלאומית. חשוב לציין כי כלל תוספי התזונה הם 100% טבעיים ומכילים רכיבי פטנט אשר עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות וה- FDA.
כמו כן, לרגל השקת האתר החדש, מבקרי האתר ייהנו ממגוון הנחות משתלמות במיוחד: 100 שקל הנחה ברכישה מעל 499 שקל ומעלה, ו200 שקל הנחה ברכישה ב899 שקל ומעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה