בריאות

חברה ישראלית חתמה על עסקה אסטרטגית עם צבא ארצות הברית

33 מיליון זונדות מוחדרות מדי שנה למטופלים מרחבי העולם וכמיליון וחצי מהם לא מוחדרות כראוי ועלולות לגרום לפציעות ואף למוות. חברת אנויז'ן פיתחה מוצר המסייע בהחדרת הזונדה כראוי וכעת צבא ארה"ב קנה את המערכת החדשנית
מערכת ice | 
טיפול רפואי (צילום shutterstock)
חברת אנויז'ן שנוסדה בשנת 2017 ועוסקת בפיתוח מכשור רפואי דיווחה אתמול (רביעי) על עסקה גדולה וחשובה עם צבא ארצות הברית, שקנה את המערכת שפיתחה.
המערכת ENvue, שנמכרה לבית החולים הצבאיים מהגדולים בעולם בפלורידה, מציגה את מיקומו המדויק של צינור ההזנה המוחדר לגופו של המטופל. בכך, מונעת המערכת החדרה שגויה של הצינור, כפי שקורה בכמיליון וחצי מתוך 33 מיליון הפעמים שמוחדרים למטופלים צינורות הזנה ברחבי העולם, מדי שנה.
צבא ארצות הברית קנה את המערכת במטרה להשתמש בו באחד מבסיסי חיל האוויר הגדולים בעולם, הממוקם בפלורידה ונקרא Eglim AFB, בו משרתים עשרות אלפי חיילים וכאשר מצרפים גם את בני משפחותיהם, בית החולים שבבסיס משרת כ-90,000 בני אדם.
ד"ר דורון בסר מנכ"ל אנויז'ן מסר: "אנו גאים לדווח על מכירה לבית החולים הצבאי Eglin AFB, אחד מבתי החולים המובילים של חיל האוויר של ארצות הברית אשר הינו חלק מבסיס חיל האוויר הגדול ביותר בעולם".
עוד הוסיף בסר ואמר: "קבלת הזמנה מלקוח צבאי בסדר גודל של Eglin AFB הינה עסקה חשובה המעידה על המומחיות והעליונות של המוצר שלנו ביחס למוצרים המתחרים. אנו ממשיכים כל העת לתור אחר עסקאות נוספות בשוק הפרטי והצבאי מתוך כוונה להרחיב עוד יותר את פעילותה של אנויז'ן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה