השוק

מהפך בחברת האופניים המוכרת בגוש דן - זה השינוי שתראו ברחובות

חברת תל–אופן המספקת שירות שיתוף אופניים שיתופיים בתל אביב, נרכשה לאחרונה על ידי איש העסקים הישראלי אמריקני, אלי סבג, והודיעה על מהפך: שם החברה ישונה ל"Metrofun", וצבע האופניים ישתנה לכחול
מערכת ice |  1
תל אופן (צילום יח"צ)
חברת תל–אופן מספקת שירות שיתוף אופניים בתל אביב וערים נוספות בקרבתה, שמטרתו העיקרית היא להפחית את תנועת כלי הרכב בעיר. המיזם שפועל משנת 2011 יוצא כעת בהצרה חדשה: מעתה שם החברה ישונה ל"Metrofun". כמו כן, גם האופניים עצמם יעברו שדרוג עיצובי.
נראה כי השינוי המרענן של החברה מגיע ברקע קנייתה על ידי איש העסקים הישראלי – אמריקני, אלי סבג. החברה גם השתדרגה מבחינה עיצובית וכעת כלי התחבורה שלה ייצבעו בצבע כחול (במקום הירוק המוכר), וכל זוגות האופניים הוחלפו בזוגות חדשים לגמרי, כולל כאלו עם התנעה חשמלית. בנוסף, חשוב לציין כי החברה ממשיכה לפעול בת"א – יפו, ירושלים והרצליה, אך היא גם מתכננת להתרחב לערים נוספות בקרוב.
כזכור, בשנת 2020 הודיעה עיריית תל אביב-יפו כי פעילות מערך החברה יופסק החל מחודש אוגוסט. בהמשך היא הוסיפה כי הסיבה לכך היא הירידה שחלה בהיקף השימוש באופניים רגילים. חוזה המערך היה אמור להסתיים בינואר 2021, אך בהמשך החברה הודיעה כי היא תשדרג את הכלים שלה למערך חשמלי, והיא המשיכה לפעול כרגיל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הידיעה פורסמה כבר בדצמבר 2022
    אחד שיודע 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    - לא שמתם לב שהעתקם משנה לא נכונה. האופניים בתל אביב כבר כחולים...
    סגור