השוק

דירוג עשירי העולם: ג'ף בזוס מדשדש, ארנו מתקרב לפסגה

האיש השני בעושרו בעולם הולך ומתחזק, והונו מוערך ב-200.5 מיליארד דולר. לאחר הפרסום לפיו אילון מאסק צפוי למכור את מניות SpaceX, שוויו של איש העסקים החזק בתבל מוערך ב-253.2 מיליארד דולר. וגם: וורן באפט מזנק
מערכת ice | 
ג'ף בזוס, וורן באפט, אילון מאסק (צילום shutterstock)
זמנים טובים למדי עוברים על עשירי העולם. כמדי שבוע, המגזין הכלכלי פורבס מפרסם את הדירוג הרשמי ובו חמשת האנשים החזקים בצמרת איתנים ויציבים במקומותיהם. כמעט כולם רושמים רווחים נאים, למעט המקום השלישי שנוחל הפסדים. כהרגלו בקודש, במקום הראשון אילון מאסק, בעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) ומנכ"ל טסלה, שיציבותו הבלתי מעורערת אינה מוטלת בספק, כמו גם מיקומו הבטוח בפסגה.
מאסק, שביקר לאחרונה בישראל, צפוי למכור את מניותיה העצמיות של חברת SpaceX במחיר של 97 דולר ליחידה בהצעת רכש, תעריף שמקפיץ את הערכת שוויה של חברת החלל והלוויין לכמעט 180 מיליארד דולר. מאסק מתחזק כבר שבוע שלישי ברציפות בפסגה כשהונו מוערך ב-253.2 מיליארד דולר.

במהלך השבוע מאסק הרוויח 10 מיליארד דולר. אחריו ברשימה, ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם, הרוויח השבוע סכום העומד על 4.4 מיליארד דולר והונו מוערך כעת ב-200.5 מיליארד דולר. ג'ף בזוס שומר על מקומו השלישי ברשימת עשירי העולם של מגזין פורבס. הונו האישי של מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-169.7 מיליארד דולר.
עם זאת, במהלך השבוע גלגל הפסדים בגובה של 59 מיליון. לארי אליסון במקום הרביעי עם 129.9 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע 94 מיליון. את החמישייה סוגר וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר האת'ווי שהונו האישי מוערך ב-120.1 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע כ-113 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה